SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viaplay pokaże polską edycję „Fort Boyard”, zapowiada więcej programów niesportowych

Platforma streamingowa Viaplay (należąca do NENT Group) jesienią br. pokaże nową polską edycję programu rozrywkowego „Fort Boyard”. To pierwsza niesportowa produkcja w ofercie Viaplay w naszym kraju.

Kadr z francuskiej edycji „Fort Boyard” Article

Viaplay zapowiedziała, że za produkcję nowej edycji „Fort Boyard” będzie odpowiadał Endemol Shine Poland.

W programie weźmie udział 48 znanych osób, będą rywalizować w forcie na francuskim wybrzeżu Oceanu Atlantyckiego. Nazwiska uczestników i prowadzących mają zostać podane wkrótce.

- Naszą ambicją jest emisja lokalnych produkcji, zarówno fabularnych, jak i tych tworzonych w formacie ‘non-scripted’, które staną się jednym z filarów oferty Viaplay w Polsce. Legendarne programy, takie jak „Fort Boyard”, które z sukcesem wznowiliśmy na innych rynkach, są doskonałym pierwszym krokiem na drodze do pozyskania lokalnej publiczności - uzasadnia Filippa Wallestam, chief content officer NENT Group.

Firma zaznacza, że „Fort Boyard” to pierwszy „spośród wielu programów, których szczegóły zostaną wkrótce ogłoszone”.

„Fort Boyard” 12 lat temu w TVP2

„Fort Boyard” to format francuski, emitowany od 1990 roku. W programie biorą udział dwie drużyny złożone ze znanych osób, konkurują o zdobycie jak największej sumy pieniędzy.

Rywalizacja odbywa się w tytułowym forcie. Uczestnicy muszą rozwiązywać różnorodne zagadki oraz wykonywać zadania wymagające sprawności fizycznej.

W Polsce zrealizowano dotychczas dwie edycje „Fort Boyard”, pokazał je TVP2 jesienią 2008 i wiosną 2009 roku. Prowadzącymi byli aktorzy Katarzyna Glinka i Robert Gonera.

Według danych Nielsena pierwszą serię programu oglądało średnio 2,33 mln osób, dając TVP2 16,85 proc. udziału wśród wszystkich widzów i w 17,43 proc. w grupie 16-49.

 

Viaplay w Polsce od sierpnia z transmisjami piłkarskimi

W Polsce platforma Viaplay zostanie uruchomiona  w sierpniu br. W listopadzie ub.r. poinformowała o kupnie na cztery sezony praw do transmisji w naszym kraju piłkarskiej Bundesligi, której mecze obecnie można oglądać w Canal+ i Eleven Sports. Pozyskała też prawa do pokazywania meczów eliminacji w strefie afrykańskiej do piłkarskich mistrzostw świata 2022.

Natomiast w zeszły piątek Viaplay podała, że kupiła wyłączne prawa do transmisji w Polsce i kilku innych krajach piłkarskiej Ligi Europy i Ligi Konferencji przez trzy sezony: 2021/22, 2022/23 i 2023/24. W naszym kraju te rozgrywki można obecnie oglądać w Polsat Sport Premium. Nowa platforma będzie też transmitować spotkania trzech lig piłki nożnej kobiet.

W Polsce dostęp do Viaplay będzie kosztował 34 zł miesięcznie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Viaplay pokaże polską edycję „Fort Boyard”, zapowiada więcej programów niesportowych

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arnold
Jakby co to mamy na Żoliborzu kandydata do roli karła.
25 12
odpowiedź
User
Nina
Chyba Katarzyna Glinka, a nie Agnieszka...
16 3
odpowiedź
User
m.
hashtag nikogo. Oni serio myślą że zawojują nasz już tak nasycony rynek? Afrykanskie eliminacje mundialu, kobieca piłka nożna, fort boyard. Przecież na to i za darmo chetnych by się niewielu znalazło. Nawet jak dokupia cos sensowniejszgo to trudno przypuszczac aby cokolwiek podobnego mogło w Polsce wypalić.
20 7
odpowiedź