Fortuna sponsoruje "Tylko muzyka. Must be the music” (wideo)

Marka Fortuna (Agros-Nova) sponsoruje szóstą edycję emitowanego w Polsacie talent show "Tylko muzyka. Must be the music". Billboardy sponsorskie przygotowała agencja Brand Place.

km
km
Udostępnij artykuł:

7-sekundowe billboardy sponsorskie Fortuny będą towarzyszyć każdemu odcinkowi "Tylko muzyka. Must be the music". Pojawią się przed każdym z nich, w ich trakcie oraz bezpośrednio po programie.

Marka za pośrednictwem spotów wspiera linię soków pomidorowych. Pojawia się w nich również główne hasło akcji "Mniej znaczy więcej!".

Billboardy sponsorskie Fortuny zostały przygotowane przez agencję Brand Place.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej