SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”

Tegoroczna, jubileuszowa 25. edycja Forum IAB, startuje 22 maja w Warszawie. Na scenie pojawią się m.in. Karol Wójcicki, Bianca Best czy Marco Gercke. Portal Wirtualnemedia.pl jest honorowym patronem medialnym wydarzenia. 

Forum IAB 2024, materiały prasowe Forum IAB 2024, materiały prasowe

25 lat doświadczeń – co jako branża osiągnęliśmy i co przyniesie nam przyszłość? Te pytania zadali sobie twórcy Forum IAB 2024, która startuje już 22 maja w Warszawie.

Tegoroczna edycja, odbywająca się w jubileuszowym dla IAB Polska roku, to dwa intensywne dni spotkań najważniejszych przedstawicieli branży: 80 bezkompromisowych wystąpień, 100 ekspertów marketingu, biznesu i nauki oraz 1000 uczestników, którzy będą wspólnie tworzyć wizję przyszłości digital marketingu. Hasłem przewodnim wydarzenia  jest „25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”.

–  Ta edycja Forum IAB jest dla nas jako organizacji wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest dla nas ten rok. 25- lecie IAB Polska to okazja nie tylko do świętowania, ważnych podsumowań, ale i wnikliwego spojrzenia na przyszłość branży digitalowej.  To również doskonały czas do zadania sobie pytań o to, jak przekuć nasze wieloletnie doświadczenie w skuteczne działania w nowej, zmieniającej się wciąż rzeczywistości cyfrowej. To wydarzenie będzie również idealną przestrzenią do wymiany doświadczeń twórców polskiego świata cyfrowego z topowej klasy ekspertami. Na scenie pojawią się m.in.  przedstawiciele takich marek jak: Allegro, Samsung, mBank, PepsiCo, Żabka, TVN, Google, Publicis Worldwide, Nielsen czy Wolt Polska – zapowiada Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. 

Zobacz: IAB Polska po raz 12. prezentuje Mapę Branży Interaktywnej 

Oto keynote speakers na Forum IAB 2024

Podczas tej edycji na scenie pojawi się m.in.: Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, popularyzator astronomii i pasjonat nocnego nieba, który poprowadzi prelekcję pt. „Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?” i przeanalizuje działanie systemu satelitarnego firmy SpaceX. 

Z kolei Bianca Best, executive coach, autorka wielu książek oraz znawczyni i liderka biznesu, twórczyni programu ESCAPE, mająca doświadczenie w prowadzeniu wielu warsztatów, webinarów oraz pracy z prezesami największych marek, opowie o ludzkim i digitalowym aspekcie „Age of Performance”.

Natomiast temat cyberbezpieczeństwa przybliży uczestnikom prof. Marco Gercke, globalny ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, doradzający międzynarodowym korporacjom, organizacjom oraz instytucjom rządowym, dyrektor think tanku Cybercrime Research Institute - organizacji prowadzącej badania i konsultacje w zakresie prawnych aspektów cyberprzestępczości.

O tym, dlaczego doszło do Pandora Gate i o „Karcie praw dziecka w biznesie” opowie Magdalena Bigaj z Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa.

Zobacz: „Przetargowe Bingo” - rusza kampania promująca uczciwe praktyki przetargowe

Nad pokoleniowym aspektem digital marketingu pochyli się Ewa Doligalska, Senior Total Connections Planning and Media Manager z PepsiCo, w wystąpieniu „O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek, można zawładnąć też starszyzną?”.  Do młodzieżowego świata wartości odwoła się też Agnieszka Gajzler z Wirtualnej Polski, pytając „Gdzie jest Twój RIZZ?”

Jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych – nad tym zastanowi się Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN w prelekcji „Kapibara w polskiej szkole”.

Nie zabraknie również tematów związanych z najnowszymi trendami panującymi w e-commerce podczas wystąpienia Radka Wierzbińskiego z Allegro, a Adam Kręgielewski, Head of Strategy & Social Media z Labcon, opowie o short social video - "lingua franca" digitalu, czyli o tym, jak i dlaczego ten nowy format stał się uniwersalnym językiem w internecie.  

Na scenie wystąpią również przedstawiciele m.in. takich firm, instytucji, domów mediowych, wydawców i agencji digitalowych jak: Adform, Gazeta.pl, Gemius SA, GoldenSubmarine, Google Ireland, GrupaM, Havas Media, Kantar, Polskie Badania Internetu, Mediahub, Mindshare, OMD Group, Performics, Publicis, Saatchi & Saatchi, They.pl, Wavemaker i wiele innych. 

Forum IAB 2024 odbędzie się 22 i 23 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Pierwsze tematy wystąpień i bilety dostępne na Forumiab.pl.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatu otrzymają 40 punktów za udział w konferencji plus dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie tylko dla posiadaczy certyfikatu.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła redakcja Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edwinayu2
Charlie sheen attacked by neighbor who forced her way into his
https://argentina-putita-thailand.fetish-matters.net/?jaycee-anna
0 0
odpowiedź