Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”

Tegoroczna, jubileuszowa 25. edycja Forum IAB, startuje 22 maja w Warszawie. Na scenie pojawią się m.in. Karol Wójcicki, Bianca Best czy Marco Gercke. Portal Wirtualnemedia.pl jest honorowym patronem medialnym wydarzenia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”

25 lat doświadczeń – co jako branża osiągnęliśmy i co przyniesie nam przyszłość? Te pytania zadali sobie twórcy Forum IAB 2024, która startuje już 22 maja w Warszawie.

Tegoroczna edycja, odbywająca się w jubileuszowym dla IAB Polska roku, to dwa intensywne dni spotkań najważniejszych przedstawicieli branży: 80 bezkompromisowych wystąpień, 100 ekspertów marketingu, biznesu i nauki oraz 1000 uczestników, którzy będą wspólnie tworzyć wizję przyszłości digital marketingu. Hasłem przewodnim wydarzenia  jest „25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”.

–  Ta edycja Forum IAB jest dla nas jako organizacji wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest dla nas ten rok. 25- lecie IAB Polska to okazja nie tylko do świętowania, ważnych podsumowań, ale i wnikliwego spojrzenia na przyszłość branży digitalowej.  To również doskonały czas do zadania sobie pytań o to, jak przekuć nasze wieloletnie doświadczenie w skuteczne działania w nowej, zmieniającej się wciąż rzeczywistości cyfrowej. To wydarzenie będzie również idealną przestrzenią do wymiany doświadczeń twórców polskiego świata cyfrowego z topowej klasy ekspertami. Na scenie pojawią się m.in.  przedstawiciele takich marek jak: Allegro, Samsung, mBank, PepsiCo, Żabka, TVN, Google, Publicis Worldwide, Nielsen czy Wolt Polska – zapowiada Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. 

Oto keynote speakers na Forum IAB 2024

Podczas tej edycji na scenie pojawi się m.in.: Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, popularyzator astronomii i pasjonat nocnego nieba, który poprowadzi prelekcję pt. „Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?” i przeanalizuje działanie systemu satelitarnego firmy SpaceX. 

Z kolei Bianca Best, executive coach, autorka wielu książek oraz znawczyni i liderka biznesu, twórczyni programu ESCAPE, mająca doświadczenie w prowadzeniu wielu warsztatów, webinarów oraz pracy z prezesami największych marek, opowie o ludzkim i digitalowym aspekcie „Age of Performance”.

Natomiast temat cyberbezpieczeństwa przybliży uczestnikom prof. Marco Gercke, globalny ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, doradzający międzynarodowym korporacjom, organizacjom oraz instytucjom rządowym, dyrektor think tanku Cybercrime Research Institute - organizacji prowadzącej badania i konsultacje w zakresie prawnych aspektów cyberprzestępczości.

O tym, dlaczego doszło do Pandora Gate i o „Karcie praw dziecka w biznesie” opowie Magdalena Bigaj z Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa.

Nad pokoleniowym aspektem digital marketingu pochyli się Ewa Doligalska, Senior Total Connections Planning and Media Manager z PepsiCo, w wystąpieniu „O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek, można zawładnąć też starszyzną?”.  Do młodzieżowego świata wartości odwoła się też Agnieszka Gajzler z Wirtualnej Polski, pytając „Gdzie jest Twój RIZZ?”

Jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych – nad tym zastanowi się Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN w prelekcji „Kapibara w polskiej szkole”.

Nie zabraknie również tematów związanych z najnowszymi trendami panującymi w e-commerce podczas wystąpienia Radka Wierzbińskiego z Allegro, a Adam Kręgielewski, Head of Strategy & Social Media z Labcon, opowie o short social video - "lingua franca" digitalu, czyli o tym, jak i dlaczego ten nowy format stał się uniwersalnym językiem w internecie.  

Na scenie wystąpią również przedstawiciele m.in. takich firm, instytucji, domów mediowych, wydawców i agencji digitalowych jak: Adform, Gazeta.pl, Gemius SA, GoldenSubmarine, Google Ireland, GrupaM, Havas Media, Kantar, Polskie Badania Internetu, Mediahub, Mindshare, OMD Group, Performics, Publicis, Saatchi & Saatchi, They.pl, Wavemaker i wiele innych. 

Forum IAB 2024 odbędzie się 22 i 23 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Pierwsze tematy wystąpień i bilety dostępne na Forumiab.pl.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatu otrzymają 40 punktów za udział w konferencji plus dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie tylko dla posiadaczy certyfikatu.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła redakcja Wirtualnemedia.pl.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii