Fresco pokonuje zimę w kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”

Pod hasłem „Wszystko dla orzeźwienia” ruszyła druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco, dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante (Ambra). Kampanię przygotowała H2O Creative.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fresco pokonuje zimę w kampanii „Wszystko dla orzeźwienia”

Przygotowany na potrzeb akcji spot promuje event SnowFest, w czasie którego na gości czekają zimowe zawody, koncerty, foodtrucki czy strefa relaksu.

Akcji towarzyszy konkurs konsumencki, w którym za przesłanie własnych, zimowych zdjęć można wygrać podwójne zaproszenia na SnowFest 2019, a w wielkim finale voucher na zakupy w SkiTeam.

Aktywacja potrwa do stycznia 2019 roku. Za jej przygotowanie odpowiada agencja H2O Creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe