SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frito Lay w internecie

Nowe serwisy promocyjne Frito Lay Poland przygotowane przez agencję Engine

Agencja interaktywna Engine uruchomiła nowe serwisy promocyjne dla marek Cheetos i Lay's.

Serwis "Rocket Power" (www.fritolay.pl/rocketpower) wspiera promocję chrupek Cheetos i małych opakowań chipsów Lay's i adresowany jest do najmłodszych konsumentów - fanów animowanego serialu nadawanego w Telewizji Polsat.

Serwis "Rocket Power" pomyślany został jako internetowy "mini serial", w którym internauci są oprowadzani przez serialowe postaci - Twistera, Otto i Reggie. Nie ma tu więc tradycyjnego menu nawigacyjnego, a trasa "wycieczki" po serwisie uzależniona jest od wyboru jednej z postaci jako przewodnika. W trakcie wędrówki z bohaterami poznajemy m.in. zasady zabawy tzw. rollerami, tj. plastikowymi krążkami dodawanymi do promocyjnych opakowań Cheetos i Lay's. Możemy też wziąć udział w konkursie i zaprezentować własny pomysł, który może być nagrodzony kartonem pełnym paczek Cheetosów lub w finale - odtwarzaczem CD. W serwisie umieszczono też wiele gadżetów elektronicznych z wizerunkami bohaterów serialu (tapety, wygaszacze ekranu, e-kartki) oraz super grę w rozpędzone rollery.

Mini serwis "Chrupanie przy ekranie" (www.fritolay.pl/chrupanie) towarzyszy promocji chipsów Lay's. Na kilku podstronach konsumenci mogą zapoznać się z zasadami promocji, obejrzeć atrakcyjne nagrody (drewniane TV misji do chipsów oraz aż 3 telewizory plazmowe!), pobrać oryginalne tapety i wygaszacze lub wysłać kartkę z pozdrowieniami do znajomych.

Nowe serwisy promocyjne osadzone są w głównej witrynie firmy Frito Lay (www.fritolay.pl), w której znajdują są również serwisy innych, znanych marek firmy, m.in. Lay's, Lay's Max, Cheetos i Twistos. Wszystkie serwisy zostały wykonane przez Agencję Engine, z którą Frito Lay współpracuje od kilku lat.

Dołącz do dyskusji: Frito Lay w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl