Friz szuka obiecujących influencerów do nowego projektu

"Zostań influencerem" to nowy projekt Ekipy Friza, który ma wypromować młode talenty w mediach społecznościowych. Nabór do programu już ruszył.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Friz szuka obiecujących influencerów do nowego projektu
Karol „Friz” Wiśniewski, fot. screen z Instagrama

O projekcie "Zostań influencerem" Karol "Friz" Wiśniewski opowiedział w jednym z ostatnich filmów.

- Zaczynamy pewien projekt. Nie mogę jeszcze zdradzić, jaki on będzie, ale możecie w nim wziąć udział wy. W skrócie - szukamy internetowych talentów, osób które będą lub czują się już w tym jak ryba w wodzie. Jeśli czujesz, że sprawdzałbyś się jako influencer, to koniecznie wejdź w opis - zaprasza Karol "Friz" Wiśniewski.

Aby zgłosić chęć udziału w projekcie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy w internecie i przygotować autoprezentację na YouTube. "To pierwszy taki projekt dla wschodzących gwiazd Internetu pod patronatem Karola "Friza" Wiśniewskiego. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji do poznania siebie samego i rozwinięcia swojego prawdziwego potencjału" - czytamy w opisie projektu "Zostań influencerem".

W formularzu trzeba podać między innymi linki do własnych profili w mediach społecznościowych, link do swojej prezentacji wideo oraz miejsce zamieszkania. Opcje wyboru w ostatnim z wymienionych sugerują, że być może poszukiwane są osoby z Krakowa bądź okolic (tam gdzie mieści się willa Ekipy). Koncept "Zostań influencerem" skierowany jest tylko do pełnoletnich.

Przedstawiciele Ekipy Friza nie odpowiedzieli we wtorek na pytania przesłane przez Wirtualnemedia.pl o szczegóły projektu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/buh-chill-ekipa-koniec ##

Ekipa Friza warta ponad 143 mln zł

W grudniu spółka zależna Ekipa Holding zaczęła negocjacje z notowanym na giełdzie studiem All In! Games dotyczące współpracy przy przygotowaniu i wydaniu gry wideo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/buh-chill-ekipa-koniec,7170194152470145a ##

Ponadto Ekipa porozumiała się z firmą Koral co do produkcji linii lodów oznaczonych marką tego kanału. Lody okazały się wielkim hitem sprzedażowym, pierwsza partia natychmiast zniknęła ze sklepów, kolejne pojawiły się także w sieciach Biedronka i Lidl.

- Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy. Odbiór produktu przerósł chyba najśmielsze oczekiwania nas wszystkich - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7