Front design dla Discovery Channel

Front design przygotowała strategię i kreację wraz z produkcją obejmującą eventy Discovery Channel w pięciu miastach Polski.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Mają na celu zbudowanie świadomości marki i zaintrygowanie publiczności tematem miesiąca motoryzacji na kanale discovery.

Akcję wspiera wielko-formatowy outdoor oraz indoor odbywający się w kinach i centrach handlowych. W ramach tej akcji agencja przygotowała również citylighty, layouty prasowe i materiały POS. Ponadto zespół Front design opracował kampanię internetową oraz akcje mailingowe, które ruszyły 21 listopada.

Agencja Frontdesign przygotowała także spoty radiowe, oraz wspiera Discovery Polska w zwiększaniu świadomości kanału telewizyjnego oraz profilu brandu na głównych rynkach.

Ze strony Front design za strategię i kreację odpowiada Rafał Krystosiak i Zuzanna Lis, zarządzaniem projektowym zajmują się account executive: Artur Gryglas, Tatiana Sobańska oraz Mirosław Chudoń.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady