SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FRoSTA rozpoczyna działania reklamowe w telewizji

Z początkiem października tego roku, FRoSTA - producent mrożonek - rozpocznie spotową oraz sponsoringową kampanię telewizyjną.

Pojawi się ona w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Polsat.

Celem kampanii będzie wsparcie sprzedaży kategorii produktów rybnych oraz budowanie wizerunku marki FRoSTA.

Dom mediowy MPG Media Planning, który obsługuje FRoSTĘ od jesieni 2004 roku, jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do tej kampanii.

Kampania potrwa do 17 grudnia.

Dołącz do dyskusji: FRoSTA rozpoczyna działania reklamowe w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl