SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dooobry wariat” w reklamie Frugo Energy

Ruszyła kampania reklamująca napoje Frugo Energy Wild Punch produkowane przez FoodCare. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dooobry wariat”.

Article

W spocie dwójka nastolatków przychodzi w dość groźnie wyglądającym sklepie próbuje kupić Frugo Energy Wild Punch. Sprzedawczyni skutecznie ich od tego zniechęca, pytając, czy są pełnoletni, i zwracając uwagę, że ten napój zawiera kofeinę, yerbę i owoce.

Okazuje się, że kobieta zachowaną puszkę Frugo Energy daje przypominającemu goryla zwierzakowi żyjącemu na zapleczu sklepu.

 

Frugo Energy Wild Punch jest dostępny w kilku wariantach smakowych. Działania reklamujące napój obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za planowanie i zakup mediów dla firmy FoodCare (należą też do niej marki takie jak Gellwe, Black Energy Drink, N-Gine) odpowiada agencja mediowa Initiative, współpracę niedawno przedłużono w efekcie niedawnego przetargu.

Dołącz do dyskusji: „Dooobry wariat” w reklamie Frugo Energy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pat
To kampania z 2021, której nie realizowało GDP, "trochę" nieaktualny news.
odpowiedź
User
Misiu
dobrze wiedzieć, że Food Care po przeprowadzeniu kilku przetargów i zebraniu pomysłów łącznie od kilkunastu agencji w końcu zrecyclował starą komunikację sprzed kilku lat; co za oszczędność, brawo marketing
odpowiedź
User
Obiektywny
Ależ ten spot jest zły. Pytanie do Was: jakie wnioski o produkcie i jego cechach wynieśliście po jego obejrzeniu?
odpowiedź