SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FT zachęca do reklamowania

Gazeta Financial Times uruchomiła kampanię reklamową zachęcającą firmy, aby nie obcinały swoich reklamowych budżetów.

Kampania wystartowała w kilka dni po opublikowaniu raportu Institute of Practitioners In Advertising (IPA) o nazwie Bellwether, który pokazał, że w III kwartale b.r. brytyjskie firmy obcięły swoje budżety marketingowe na niespotykaną dotąd skalę - informuje serwis Brand Republic.

Obejmującą prasę, internet i nośniki outdoor kampanię przygotowała agencja DDB London. Polega ona na dostarczeniu odbiorcom serii wiadomości odnoszących się do aktualnej sytuacji gospodarczej z wykorzystaniem dotychczasowego hasła reklamowego pisma 'We live in Financial Times'.

"Ta nowa inicjatywa nie mogłaby być bardziej aktualna. Wspiera ona argument, że obcinanie wydatków reklamowych w czasach recesji daje znaczącą przewagę konkurencji. Istnieje poważny dowód aby zasugerować, że firmy nadal inwestujące w reklamę w trudnych czasach wychodzą z nich silniejsze niż te, które tego nie robią" - stwierdził Frances Brindle, dyrektor ds. globalnego marketingu w Financial times.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: FT zachęca do reklamowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl