SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fundacji Mamy i Taty promuje „Miłość. Lepiej na całe życie” (wideo)

W telewizji, radiu, internecie, kinach i na outdoorze rozpoczęła się kampania społeczna „Miłość. Lepiej na całe życie”. Akcję na zlecenie Fundacji Mamy i Taty przygotowały firmy Telescope, Eura7, Black Rabbit, Sunil Nair oraz Innovations.

Miłość. Lepiej na całe życie

Miłość. Lepiej na całe życie

Kampania „Miłość. Lepiej na całe życie” podkreśla, że miłość na całe życie jest możliwa, a małżeństwo to wartość, o którą należy dbać. Akcja jest skierowana do osób w wieku 20–35 lat, mieszkających w miastach.

Działania - zaplanowane do września - obejmie telewizji (kanały TVP, TVN i Cyfry+, Tele5, Polonia1, MTV, Viva, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, AXN, AXN Scifi, AXN Crime, Regionalna Telewizja Opolska), radio, internet (osobny serwis, fanpage na Facebooku), kina (sieć Cinema City) oraz out of home (337 ekranów plazmowych sieci Benefit Multimedia, 400 citylightów AMS). Wszyscy partnerzy mediowi uczestniczą w kampanii na zasadzie pro bono.

Pomysłodawcą kampanii jest Fundacja Mamy i Taty. Od strony strategicznej i reklamowej akcję przygotowała agencja Telescope, spot w reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukowała firma Black Rabbit, zdjęcie do reklam graficznych stworzyła firma Sunil Nair, natomiast działania w internecie prowadzi agencja Eura7. Pozyskaniem mediów zajmują się Fundacja Mamy i Tat, agencja Telescope oraz dom mediowy Innovations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fundacji Mamy i Taty promuje „Miłość. Lepiej na całe życie” (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jarek
bardzo potrzebna kampania, gratulacje pomysłu!!!
odpowiedź
User
gość_z_Torunia
Pomysł może i dobry, ale to wykonanie jakieś takie kiczowate.
odpowiedź
User
account
beznadziejne wykonanie, to robił jakiś licealista?
odpowiedź
User
serek
Inne kampanie społeczne mają jakieś przesłanie, jakieś argumenty np zwolnij, nie pij za kierownicą, nie skacz do nieznanej wody (to prawdopodobnie unikniesz wypadku). Tutaj brak przesłania, mówi się że miłość na całe życie, ale nie ma wskazania argumentów, powodów, a i samo wideo promocyjne jest jakieś takie nijakie bez przekazu.
odpowiedź
User
Marcin
nie odnajdujesz przekazu? masz problem…
odpowiedź