SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

G+J łączy biura reklamy prasowej i online

Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało o połączeniu od 1 czerwca br. biura reklamy prasowej z biurem reklamy online. Szefem nowej struktury reklamowej zostanie Elżbieta Hołubka, dotychczas kierująca biurem reklamy prasowej spółki.

G+J łączy biura reklamy prasowej i online

Dzięki połączeniu biur G+J zaproponuje reklamodawcom pakiety łączące reklamy w tytułach prasowych oraz serwisach internetowych.

- Rynek reklamy w Polsce zmienia się bardzo dynamicznie, kompleksowe projekty multimedialne to dziś nie wizja przyszłości lecz pędząca rzeczywistość. Dlatego naszą politykę sprzedażową będziemy rozbudowywać w oparciu o spójną ofertę prasy i online - mówi Elżbieta Hołubka.

Nowo powstałą funkcję dyrektora reklamy online w ramach połączonego biura obejmie Grażyna Ogrodnik. Dotąd jako zastępca dyrektora multimediów G+J Polska ds. sprzedaży, kierowała ona biurem reklamy online.

Wydawnictwo zapewnia, że połączenie zespołów nie będzie wiązać się ze zwolnieniami, ale wręcz odwrotnie - do nowej jednostki dołączą nowi pracownicy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: G+J łączy biura reklamy prasowej i online

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
On
no i zrobili czystkę w korporacji. Ciekawe, co dalej...pożyjemy i zobaczymy
8 8
odpowiedź