SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

G2 dla Chevroleta w Europie

Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet zatrudniła agencję G2 do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

Producent takich modeli aut jak Matiz i Aveo ogłosił przetarg na ten budżet w sierpniu. Konkurenci, jakich w postępowaniu pokonała należąca do WPP Group agencja G2, nie zostali ujawnieni z nazwy.

W przeszłości Chevrolet korzystał w Europie z usług agencji StrawberryFrog w Amsterdamie, która w 2007 roku odpowiadała za kreację kampanii promującej wprowadzenie na rynek modelu Aveo.

Dołącz do dyskusji: G2 dla Chevroleta w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl