SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Gala” z Piotrem Rubikiem wsparta kampanią

Najnowszy numer “Gali” (G+J Polska) z Piotrem Rubikiem i jego córką na okładce, który ukazał się w poniedziałek 9 stycznia br., wspiera kampania promocyjna.

Wydanie ukazało w objętości 100 stron, nakładzie 150 tys. egz. i w normalnej cenie 4,99 zł. Pojawienie się pisma na rynku wsparte jest kampanią prowadzoną w radiu (RMF FM, Radio Eska) oraz w serwisach internetowych (wp.pl, gala.pl, glamour.pl, kobieta.pl). Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu “Gali”.

  • Więcej informacji:
  • Gala

Dołącz do dyskusji: “Gala” z Piotrem Rubikiem wsparta kampanią

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pipko
dla mnie gala jest jak zwykle nudna
odpowiedź