SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Galderma Polska nowym klientem Hill+Knowlton Strategies

Do grona klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma farmaceutyczna Galderma Polska, należąca do grupy Nestlé Skin Health. Zlecenie pozyskano w przetargu.

Do zadań zespołu należy wsparcie w działaniach komunikacyjnych dotyczących obszaru trądziku różowatego. Obejmuje ono współpracę z ekspertami oraz planowanie i realizację działań mediowych.

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada Katarzyna Walewska, associate, odpowiedzialna za praktykę healthcare w departamencie komunikacji marketingowej, kierowanym przez Katarzynę Fabjaniak, group account directora.

Galderma specjalizuje się w obszarze dermatologii, w swoim portfolio ma m.in. kosmetyki dermatologiczne i usługi medycyny estetycznej.

Dołącz do dyskusji: Galderma Polska nowym klientem Hill+Knowlton Strategies

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl