Łukasz Kijek naczelnym serwisów informacyjnych Gazeta.pl, Mateusz Aleksandrowicz szefem stron głównych Gazeta.pl i Sport.pl

W portalu Gazeta.pl (Agora) Łukasz Kijek z początkiem lutego zostanie redaktorem naczelnym serwisów newsowych, Mateusz Aleksandrowicz - dyrektorem stron głównych Gazeta.pl i Sport.pl, a Milena Bryła - szefową newsroomu Gazeta.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako redaktor naczelny serwisów newsowych Gazeta.pl Łukasz Kijek będzie nadzorował ich linię redakcyjną, a także odpowiadał za projekty kontentowe i kierunki rozwoju zespołów redakcyjnych. Kijek pracuje w Agorze od sierpnia 2018 roku, poprzednio był redaktorem naczelnym serwisu Next.gazeta.pl, od listopada 2018 jest jednym z gospodarzy codziennym wywiadów wideo, a od połowy ub.r. prowadzi „Studio Biznes”. Wcześniej był związany z Grupą TVN, m.in. prowadził programy w TVN24 BiS.

Z kolei Mateusz Aleksandrowicz jako dyrektor stron głównych Gazeta.pl i Sport.pl będzie nadzorował obie witrynę, a także serwisy informacyjne Gazeta.pl i Sport.pl. Aleksandrowicz jest związany z Agorą od wiosny 2014 roku, początkowo był dyrektorem rozwoju Sport.pl, a potem szefem strony głównej Gazeta.pl. Wcześniej pracował w Polska Press Grupie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bartosz-wysocki-chief-revenue-officer-gazeta-pl-szef-biura-reklamy-wraca-z-bonnier-business-polska-dlaczego-opinie,7170772023879809a ##

Bartosz Raj jako zastępca dyrektora strony głównej Gazeta.pl będzie zarządzał tą witryną i stronami newsowymi portalu, a tajże odpowiadał za ich wyniki finansowe. Poprzednio, od jesieni 2018 roku, Raj był szefem newsroomu Gazeta.pl. Przedtem przez pięć lat był redaktorem naczelnym i szefem newsroomu Sport.pl, odpowiadał m.in. za aplikację mobilną Sport.pl Live, a wcześniej pracował m.in. jako zastępca redaktora naczelnego dziennika „Metro”.

Szefową newsroomu Gazeta.pl będzie obecnie Milena Bryła, poprzednio przez 2,5 roku zastępczyni Bartosza Raja. Wcześniej jako producent odpowiadała w portalu za newsową obsługę najważniejszych wydarzeń. Natomiast Anna Budyńska będzie nie tylko szefową treści premium Gazeta.pl, lecz także kierowniczką ds. przychodów. Będzie odpowiadała m.in. na szukanie nowych źródeł wpływów.

Maciej Kucharski wicedyrektorem Sport.pl

Z kolei w Sport.pl Maciej Kucharski obejmie funkcję zastępcy dyrektora. Będzie odpowiadał m.in. za rozwój technologiczny, projekty wideo i współpracę z zespołem sprzedażowym. Kucharski w Sport.pl pracuje od 9 lat, był kolejno dziennikarzem i wydawcą, a od września 2018 roku szefem newsroomu.

To ostatnie stanowisko obejmie teraz Łukasz Godlewski, poprzednio wydawca w Sport.pl. Obecnie będzie odpowiadał za zarządzanie operacyjne redakcją portalu. Redaktorem naczelnym Sport.pl od września 2018 roku jest Paweł Wilkowicz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rafal-madajczak-aszdziennik-tworca-dyrektorem-kreatywnym-gazeta-pl,7170776262404225a ##

– Gazeta.pl i Sport.pl to nasze dwie najważniejsze marki internetowe. Ich zbliżenie pozwoli nam skuteczniej rywalizować o uwagę użytkownika, szczególnie w obfitującym w wydarzenia roku sportowym 2020. To także szansa na stworzenie jeszcze ciekawszej oferty reklamowej, wykorzystującej siłę obu tych biznesów - tak te zmiany wyjaśnia Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. cały pion internetowy Agory, obejmujący też kilka spółek zależnych, m.in. Yieldbird i Goldenline, zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 6,2 proc. do 134,3 mln zł oraz spadek zysku EBITDA z 16,3 do 15 mln zł.

W styczniu br. Agora poinformowała o dokonaniu odpisu aktualizującego wartość aktywów Goldenline do ich szacowanej wartości odzyskiwalnej. W konsekwencji wynik netto Agory w czwartym kwartale ub.r. w ujęciu jednostkowym zmaleje o ok. 11,2 mln zł, a w ujęciu skonsolidowanym o ok. 6,5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS