Gazeta.pl i Twin .collective zachęcają do głosowania. „Dowiedz się (jak naj)więcej”

Już 1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Gazeta.pl i Twin .collective zachęcają do głosowania. „Dowiedz się (jak naj)więcej”
fot. materiały prasowe

"Kampania „Dowiedz się (jak naj)więcej” ma pokazać, że każdy wybór ma znaczenie – zwłaszcza ten przy urnie. Liczy się własne zdanie i gotowość, by wziąć odpowiedzialność za wspólną przyszłość. Dlatego właśnie Gazeta.pl i Twin .collective zainicjowały wspólną akcję – by o tym przypominać i inspirować do działania" - czytamy w komunikacie prasowym.  

Gazeta.pl zachęca do udziału w wyborach prezydenckich

W ramach prowadzonych działań powstały nie tylko humorystyczne kreacje, ale także angażujące quizy dostępne na Gazeta.pl oraz teksty eksperckie autorstwa Agaty Kalińskiej, szefowej zespołu Nowe Trendy, który odpowiada m.in. za popularny podcast „Co to będzie”.

- Na co dzień mamy wyrobione zdanie w wielu dziedzinach – od jedzenia, przez sport i modę. Tym bardziej powinniśmy mieć je w tak kluczowej sprawie jak wybory. Chcemy, by jak najwięcej osób czuło się dobrze przygotowanych i zmotywowanych do oddania głosu, co przełoży się na wyższą frekwencję i mocniejszy mandat zaufania dla przyszłego prezydenta Polski – mówi Ewa Walas, zastępczyni redaktora naczelnego Gazeta.pl. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce