SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazeta.pl prezentuje jesienną ramówkę wideo

Gazeta.pl (Agora) jesienią na swojej stronie głównej będzie publikować 13 programów wideo, m.in. znane już „Studio biznes” czy „Poranną rozmowę”. Pojawią się też nowości - „Q&A” prowadzone przez Marię Mazurek oraz „Lista Plotka” Niny Cieślińskiej, które do tej pory ukazywało się na YouTubie.

Plan redakcji na najbliższe miesiące zostanie zaprezentowany klientom portalu w formie gazetki przypominającej program telewizyjny (fot. materiały prasowe)Article

W nowej ramówce Gazeta.pl nie zabraknie również rozrywki oraz tematów sportowych. Plan redakcji na najbliższe miesiące zostanie zaprezentowany klientom portalu w formie gazetki przypominającej program telewizyjny.

Nowością w ofercie portalu jest prowadzony przez Marię Mazurek „Q&A”, w którym widzowie pytają, a eksperci odpowiadają. W ramówce wideo Gazeta.pl znalazł się także „Interaktywny sport quiz” - jeden z pierwszych tego typu formatów w polskim internecie, angażujący widza i dostarczający rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.

„Jesienna ramówka Gazeta.pl to solidny zestaw nowych formatów i wzmocnienie tych, które doceniają nasi czytelnicy. Przygotowaliśmy bogatą ofertę treści publicystycznych, biznesowych, sportowych i lifestyle'owych. Stawiamy także na zwrot w stronę interaktywności. W naszym nowym formacie »Q&A« to użytkownicy decydują, jaki temat omawiamy z ekspertem i to oni zadają pytania. Interaktywność nie tylko pozwala angażować użytkowników, ale jest też atrakcyjna dla potencjalnych reklamodawców” – mówi cytowany w komunikacie Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych i dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.

Oprócz tego do nowej ramówki Gazeta.pl trafiła też znana z platformy YouTube „Lista Plotka”, czyli format prowadzony przez Ninę Cieślińską, przed którą gwiazdy nie mają żadnych tajemnic.

Powracają „Studio biznes”, „Poranna rozmowa”, „Sekcja piłkarska” czy „HomeBeauty”

W portalu ponownie będzie można także zobaczyć znane już wcześniej programy. Jesienią w odświeżonej scenografii na strony Gazeta.pl wracają bowiem formaty cieszące się wśród widzów dużą popularnością. W najbliższych miesiącach użytkownicy portalu znów będą mogli śledzić m.in. „Studio biznes”, „Poranną rozmowę”, „Sekcję piłkarską” czy „HomeBeauty”.

Gazeta.pl podkreśla, że innowacyjny jest także sposób zaprezentowania jesiennej ramówki reklamodawcom. „W tym roku zdecydowaliśmy się pokazać klientom naszą ramówkę w postaci znanej w każdym domu gazetki telewizyjnej, która z jednej strony pozwala wyeksponować nasze czołowe formaty, a z drugiej – daje możliwość zabawy formą. Dzięki temu nie brakuje opisów, wywiadów i zabawnych rozwiązań graficznych, czego efektem jest moja ulubiona sekcja gazetki, czyli »W ogniu pytań«” – tłumaczy Rafał Madajczak, dyrektor rozwoju marki Gazeta.pl.

Skupienie uwagi zespołu Gazeta.pl na tematach rozrywkowych ma potwierdzać też wrześniowy debiut nowego modułu na łamach portalu – Centrum Zarządzania Rozrywką. W jego ramach w każdy piątek o godz. 16 na stronie głównej portalu redakcje, na czele z Kultura.gazeta.pl, dostarczają czytelnikom recenzji, rekomendacji, wywiadów i zapowiedzi filmów, koncertów, spektakli oraz książek.

Jak wynika z badania Mediapanel, w sierpniu portal Gazeta.pl odwiedziło 12,43 mln osób, co dało mu 43 proc. zasięgu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl prezentuje jesienną ramówkę wideo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
haha
gazeciana miałka obskurność w pigułce
odpowiedź