SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w biurze reklamy „Gazety Wyborczej”. Dorota Adamczyk-Mroczek i Anna Jakubik na czele działów

W warszawskim biurze reklamy „Gazety Wyborczej” (Agora) wyodrębniono dział rozwoju produktu, którego szefową została Dorota Adamczyk-Mroczek. Natomiast Anna Jakubik zaczęła zarządzać działem odpowiadającym za rozwój projektów specjalnych.

Warszawska siedziba Agory, fot. materiały PRWarszawska siedziba Agory, fot. materiały PR

Uruchomiony właśnie dział rozwoju produktu oferuje rozwiązania reklamowe obejmujące wydania dziennika, serwisy Wyborcza.pl i magazyny („Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” oraz wydania specjalne). W ramach działu funkcjonują cztery obszary: rozwoju reklamy cyfrowej, projektów specjalnych i custom publishing, partnerstw zewnętrznych, a także, jak dotychczas, współpracy z domami mediowymi i pośrednikami.

Szefową działu została Dorota Adamczyk-Mroczek, która w Agorze pracuje od 10 lat. W 2014 roku stanęła na czele zespołu ekspertów branżowych „Gazety Wyborczej", a w 2015 roku - sprzedaży agencyjnej marki „Gazeta Wyborcza”.

W ub.r. Dorota Adamczyk-Mroczek zaczęła kierować współpracą z klientami bezpośrednimi w Warszawie, odpowiadając za sprzedaż reklam i usług w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej”. Poszerzyła kompetencje swojego zespołu o sprzedaż internetową, wprowadzając na rynek ofertę serwisów z grupy Wyborcza.pl (po rozłączeniu sprzedaży z grupą Gazeta.pl).

Przed przejściem do Agory przez kilka lat pracowała w dziale marketingu firmy Oknoplast-Kraków.

Z kolei Anna Jakubik dołączyła do zespołu sprzedażowego „Gazety Wyborczej” jako szefowa działu odpowiadającego za rozwój projektów specjalnych. Ostatnio pracowała w agencji Aude Custom Publishing, a przedtem w Lead Bullet i Content Solutions. Pełniła tam funkcje account directora i new business directora.

Wcześniej pracowała m.in. jako kierownik działu reklamy Polskapresse (obecnie Polska Press Grupa), odpowiadając za uruchomienie dwóch lokalnych biur, oraz w Mediach Regionalnych (przejętych potem przez Polska Press Grupę), gdzie kierowała zespołem handlowym w trzech lubuskich oddziałach, koordynując działania dla prasy płatnej, bezpłatnej i serwisów internetowych oraz rozwijając ofertę produktową o akcje specjalne i eventy. Z branżą marketingową jest związana ogółem od 12 lat.

- Skuteczne funkcjonowanie biura reklamy na trudnym rynku prasowym wymaga obecnie nie tylko świetnych kompetencji sprzedażowych czy produktowych, znajomości branży i wiedzy technologicznej, ale także elastycznej i sprawnie działającej struktury umożliwiającej generowanie nowych pomysłów i efektywną realizację projektów wspólnie z klientami i partnerami. Dlatego zdecydowaliśmy się dokonać zmian w naszym zespole - stawiamy na rozwój nowych rozwiązań marketingowych, zwłaszcza we współpracy z reklamodawcami, i tworzenie kompleksowych ofert - komentuje Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy.

Biuro reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl zajmuje się obsługą sprzedażową klientów indywidualnych i instytucjonalnych z całej Polski.

Według danych ZKDP w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Polskiej” wynosiła 96 365 egz. Natomiast portal Wyborcza.pl w maju br. zanotował 6,42 mln realnych użytkowników i 60,92 mln zł odsłon (według badania Gemius/PBI).

Przychody ze sprzedaży reklam w „Gazecie Wyborczej” wyniosły w minionym półroczu 39,3 mln zł, o 9,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w biurze reklamy „Gazety Wyborczej”. Dorota Adamczyk-Mroczek i Anna Jakubik na czele działów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Farmazon
Awans na Titaniku
odpowiedź
User
Zmiany - aby siwe głowy wziełuy kolejną premie;).
Tyle powiem po moich obserwacjach tego wydawnictwa. Ciagle nowe osoby... z coraz mniejszymi kompetencjami;).
odpowiedź