SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” walczy o demokrację i wolność słowa

Wystartowała kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” (Agora), w której redakcja przypomina o wartościach, które są dla dziennika i tworzącego go zespołu najważniejsze - demokracji i wolności słowa.

Article

W ramach akcji na tysiącu billboardach i citylightach w całej Polsce widoczne są kreacje z hasłami: „demokracja”, „konstytucja” i „wolność słowa”. Oprócz nośników reklamy zewnętrznej nowa kampania obejmuje też wydanie papierowe „Gazety Wyborczej” oraz serwis Wyborcza.pl. Działania są prowadzone także w mediach społecznościowych.

- W nowej kampanii „Gazeta Wyborcza” akcentuje te wartości, które są dla niej punktem odniesienia od 26 lat. To o nie walczyło wielu dziennikarzy „Gazety Wyborczej” w czasach systemu komunistycznego; to one są dla nas i naszych czytelników niezmiennie ważne dziś i będą ważne w przyszłości - mówi Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego „GW”.

Założenia kampanii i kreacje na nośniki reklamy zewnętrznej przygotowała agencja Bardzo, natomiast plan mediów opracował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Przypomnijmy, że o sytuacji politycznej w Polsce dziennikarze „GW” informują czytelników „Die Zeit” we wpisach na blogu.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 155 735 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” walczy o demokrację i wolność słowa

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dawca
O życie chyba ;)
91 12
odpowiedź
User
don corlleono
;) o wizerunek zadbają człowiek absolut zwany Kwaśniewskim, człowiek z motorówki zwany Bolkiem i Eskimos z krainy deszczowców zwany Michnikiem o przekaz PR zadba Ogórek ;) nad czytelnością i transparentnością będą czuwały wszelakie służby niekoniecznie rodzime ;)
84 18
odpowiedź
User
wojciech skwira
demokracja i wolność słowa Gazety Wyborczej do demokracji i wolności słowa ma się tak jak demokracja proletariacka do demokracji
81 20
odpowiedź
User
Wojtek Nestarowicz
Zaraz pojawią się tu komentarze czytelników różnych gadzinówek typu W Sieci, W Polityce, Gazet Polskich etc. którzy myślą że są inteligentniejsi...
23 90
odpowiedź
User
alias
zdecydowanie brakuje jeszcze: PrOstytucja

jak ja sie ciesze ze Agora nie dostanie juz ani jednej złoówki z ogloszeń rzadowych Gazeto Witamy na wolnym rynku
81 15
odpowiedź