SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta Wyborcza: Wyborcza na wybory

"Gazeta Wyborcza" i jej wydania lokalne rozpoczęły akcję "Wyborcza na wybory". Czytelnicy "Gazety" będą mogli m.in. uczestniczyć w debatach przedwyborczych, śledzić sondaże i prognozy wyników w kraju i swoich regionach, a samorządowcy - uczestniczyć w akcji "Wybieram wybory", której celem jest pobudzenie wyborczego zaangażowania mieszkańców. W akcję włączyły się Radio TOK FM i portal Gazeta.pl.

Gazeta Wyborcza: Wyborcza na wybory

Od poniedziałku codziennie w "Gazecie", na www.gazetawyborcza.pl i w portalu Gazeta.pl będzie można zapoznać się z wynikami sondażu popularności partii startujących w wyborach. Na specjalnie przygotowanej wyborczej mapie Polski znajdą się sondaże i prognozy wygranych w ponad 20 największych polskich miastach. Sondaż wyborczy przygotowywany jest we współpracy z "Polityką".

W cyklu czterech debat "Gazety" o polskiej polityce gospodarczej, polityce zagranicznej, edukacji i demokracji podyskutują przedstawiciele największych partii: PiS, PO i LiD. Spotkania będą relacjonowane przez radio TOK FM i rejestrowane przez portal Gazeta.pl. W lokalnych redakcjach "Gazety" odbędą się podobne debaty, a na internetowych stronach lokalnych powstaną specjalne tematyczne fora do wymiany poglądów.

Tuż przed wyborami czytelnicy znajdą w "Gazecie" przegląd porównawczy poglądów i programów dziewięciu największych komitetów wyborczych. W ramach programu "Latarnik Wyborczy", przygotowanego przez fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej, przedstawiciele komitetów odpowiedzą na 25 pytań dotyczących polityki krajowej, zagranicznej i gospodarki. Powstanie specjalna strona internetowa programu latarnikwyborczy.pl. Współpraca: Radio TOK FM, "Polityka", portal Gazeta.pl.

W ramach akcji "Wybieram wybory" samorządy lokalne powalczą o największy wzrost frekwencji w porównaniu z wyborami 2005 r. Redakcja "Gazety" będzie zbierać pomysły władz lokalnych na obywatelskie ożywienie wyborcze. Najbardziej skuteczne samorządy otrzymają powierzchnię reklamową w specjalnym dodatku "Gazety", który ukaże się po wyborach.

"Gazeta" będzie również prowadziła stałe cykle redakcyjne, m.in. "Co piszczy w mediach" - recenzje programów publicystycznych i informacyjnych poświęconych wyborom, ze szczególnym uwzględnieniem telewizji publicznej czy "Witamy w Polsce wyborczej" - cykl poświęcony wyborcom oraz tym, którzy deklarują, że nie będą głosować.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gazeta Wyborcza: Wyborcza na wybory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl