SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gazeta Wyborcza" zarobiła najwięcej w 2008 r.

Wpływy reklamowe dzienników w 2008 roku wzrosły o 5 proc. wporównaniu do analogicznego okresu rok temu, najwięcej zyskały"Dziennik" i "Fakt" - raport portalu Wirtualnemedia.pl na tematwydatków na reklamę w gazetach.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zwiększyła w 2008 roku cennikowewpływy z reklam do poziomu 1009 mln zł, czyli o 11,2 mln zł wobecanalogicznego okresu 2007 - wynika z monitoringu gazet codziennychfirmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się dziennik "Polska" (Polskapresse),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 332 mln zł (narynku od października 2007). Trzecie miejsce przypadło dla"Dziennika" (Axel Springer Polska) - 213,4 mln zł (wzrost o 45 mlnzł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w 2008 roku 2747 mln zł wobec 2 607 mln zł w 2007 roku (dane cennikowe, bezrabatów i autopromocji).

Rok /MiesiącI-XII.2008
Główne medium +wyd. lokalne - top6Wpływy [zł]
Razem: gazety2 747 489 972 zł
GAZETA WYBORCZA1009 349 384 zł
POLSKA332709 682 zł
DZIENNIK213380 089 zł
FAKT190276 406 zł
RZECZPOSPOLITA186687 375 zł
SUPER EXPRESS104987 572 zł

Rok /MiesiącI-XII.2007
Główne medium +wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety2 607 660 281 zł
GAZETA WYBORCZA998141 761 zł
RZECZPOSPOLITA184389 383 zł
DZIENNIK168264 041 zł
FAKT167325 326 zł
SUPER EXPRESS105201 615 zł
POLSKA od 2007.1077320 245 zł


dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" zarobiła najwięcej w 2008 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl