SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Gazeta Wyborcza" zdecydowanym liderem

W ciągu roku dziennik "Fakt" zanotował prawie 100 proc. wzrost przychodów z reklam.

W okresie styczeń-listopad 2005 r. "Gazeta Wyborcza" miała największe wpływy na rynku reklamowym gazet codziennych – wynika z danych Expert Monitor. Dziennik spółki Agora zarobił ponad 706,5 mln złotych. Kolejne miejsce zajęła Rzeczpospolita z wpływami rzędu około 163 mln zł.

Na trzecim miejscu uplasował się dziennik "Fakt",  który w ciągu roku zanotował prawie 100 proc. wzrost przychodów z reklam, spychając na czwarte miejsce "Super Express".

Top 10 gazet codziennych

 

RokI-XI.2005
TOP Medium (+ dodatki i wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: Gazety1 976 516 576 zł
GAZETA WYBORCZA706 538 876 zł
RZECZPOSPOLITA163 422 495 zł
FAKT156 449 928 zł
SUPER EXPRESS94 802 079 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI69 167 755 zł
DZIEŃ DOBRY54 650 407 zł
DZIENNIK ZACHODNI48 698 021 zł
METROPOL47 277 181 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI46 960 033 zł
DZIENNIK POLSKI41 262 054 zł
PULS BIZNESU 39 123 561 zł


 
RokI-XI.2004
TOP Medium (+ dodatki i wyd. lokalne)Koszt [zł]
Razem: Gazety1 723 940 241 zł
GAZETA WYBORCZA647 772 680 zł
RZECZPOSPOLITA147 426 702 zł
SUPER EXPRESS91 701 047 zł
FAKT79 901 708 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI63 027 793 zł
DZIEŃ DOBRY55 510 509 zł
S. POLSKIE/G. WROCŁAWSKA44 168 628 zł
DZIENNIK POLSKI40 833 867 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI39 080 584 zł
PULS BIZNESU36 639 797 zł
DZIENNIK ZACHODNI36 567 120 zł


źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" zdecydowanym liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl