SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Gazeta Wyborcza" zdecydowanym liderem

W ciągu roku dziennik "Fakt" zanotował prawie 100 proc. wzrost przychodów z reklam.

W okresie styczeń-listopad 2005 r. "Gazeta Wyborcza" miała największe wpływy na rynku reklamowym gazet codziennych – wynika z danych Expert Monitor. Dziennik spółki Agora zarobił ponad 706,5 mln złotych. Kolejne miejsce zajęła Rzeczpospolita z wpływami rzędu około 163 mln zł.

Na trzecim miejscu uplasował się dziennik "Fakt",  który w ciągu roku zanotował prawie 100 proc. wzrost przychodów z reklam, spychając na czwarte miejsce "Super Express".

Top 10 gazet codziennych

 

Rok I-XI.2005
TOP Medium (+ dodatki i wyd. lokalne) Koszt [zł]
Razem: Gazety 1 976 516 576 zł
GAZETA WYBORCZA 706 538 876 zł
RZECZPOSPOLITA 163 422 495 zł
FAKT 156 449 928 zł
SUPER EXPRESS 94 802 079 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 69 167 755 zł
DZIEŃ DOBRY 54 650 407 zł
DZIENNIK ZACHODNI 48 698 021 zł
METROPOL 47 277 181 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 46 960 033 zł
DZIENNIK POLSKI 41 262 054 zł
PULS BIZNESU 39 123 561 zł


 
Rok I-XI.2004
TOP Medium (+ dodatki i wyd. lokalne) Koszt [zł]
Razem: Gazety 1 723 940 241 zł
GAZETA WYBORCZA 647 772 680 zł
RZECZPOSPOLITA 147 426 702 zł
SUPER EXPRESS 91 701 047 zł
FAKT 79 901 708 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 63 027 793 zł
DZIEŃ DOBRY 55 510 509 zł
S. POLSKIE/G. WROCŁAWSKA 44 168 628 zł
DZIENNIK POLSKI 40 833 867 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 39 080 584 zł
PULS BIZNESU 36 639 797 zł
DZIENNIK ZACHODNI 36 567 120 zł


źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" zdecydowanym liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl