SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gdańsk, Gdynia i Sopot: Potrójne emocje - jedno Trójmiasto (wideo)

Pod hasłem "Potrójne emocje - jedno Trójmiasto" będzie w kwietniuprowadzona wspólna kampania reklamowa Gdańska, Gdyni i Sopotu.Natomiast w miniony weekend miasta promowały się w skandynawskiejprasie.

W połowie kwietnia rozpocznie się wspólna kampania reklamowaGdańska, Gdyni i Sopotu. Miasta będą promować w niej swoje atrakcjeturystyczne oraz poświęconą im stronę internetową 3miasto.pl, któraruszy 17 kwietnia. Wykorzystywany w akcji spot w dynamicznejstylistyce prezentuje te walory pod hasłem "Potrójne emocje - jednoTrójmiasto". - Wydaje nam się, że w tym roku mniej rodaków niżzwykle wyjedzie na wczasy za granicę, dlatego chcemy ich namówić,by letnie urlopy spędzili właśnie na Pomorzu - uzasadnia PawełOrłowski, zastępca prezydenta Sopotu.




Akcja reklamowa Trójmiasta i całego Pomorza będzie prowadzona wstacjach grupy TVN (450 emisji) oraz na plakatach w Warszawie,Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Szczecinie i na Śląsku.

Tymczasem w miniony weekend miasta promowały się w 8-stronnicowymdodatku do gazet "Dagens Nyheter" (ukazującej się w Sztokholmie) i"Aftenposten" (wychodzącej w Oslo). Broszura, przygotowana przezPomorską Regionalną Organizację Turystyczną, prezentuje konkretneatrakcje turystyczne Gdańska, Gdyni i Sopotu.

trojmiasto

W ramach promocji Trójmiasta i Pomorza autostradzie A1 - na jejcałej długości - zostanie nadana nazwa Autostrada Bursztynowa. Zinicjatywy pomorskiego samorządu przy drodze staną totemy, którebędą o tym informować.

Dołącz do dyskusji: Gdańsk, Gdynia i Sopot: Potrójne emocje - jedno Trójmiasto (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl