SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

George Clooney kontra Jean Dujardin w reklamie Nespresso (wideo)

W nowej kampanii reklamowej kawy Nespresso (produkowanej przez Nestlé Nespresso) u boku George’a Clooneya występuje francuski aktor Jean Dujardin. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Interpublic Group, McCann Worldgroup, MRM // McCann, Futurebrand i MEC.

Jean Dujardin i George Clooney w reklamie NespressoArticle

Nowa reklama Nespresso rozgrywa się we włoskim kurorcie, gdzie George Clooney, wieloletni ambasador tej marki, rywalizuje o ostatnią kapsułkę Nespresso z francuskim aktorem Jeanem Dujardinem i jego piękną partnerką.

Spot został udostępniony 8 listopada w serwisie nespresso.com, na YouTube i portalach społecznościowych, a od 10 listopada jest emitowany w telewizji.

Przypomnijmy, że w poprzedniej reklamie Nespresso razem z George’em Clooneyem, od kilku lat ambasadorem tej marki, wystąpił Matt Damon (obejrzyj to)

Obecna kampania obejmuje też działania w social media. - Kampanię rozszerzymy także na inne kanały internetowe i media społecznościowe, zapraszając do zabawy miłośników Nespresso. Jesteśmy ciekawi, co także i oni są jeszcze w stanie zrobić, by cieszyć się swoją chwilą kawowej rozkoszy - zapowiada Guillaume Le Cunff, pełniący funkcję international marketing & strategy director w Nestlé Nespresso.

W Polsce akcja potrwa do 28 grudnia. Jest prowadzona w telewizji, kinach, internecie (bannery i aktywności w social media) oraz na outdoorze.

Globalną koncepcję kampanii przygotowała Interpublic Group, kreacją spotu zajęła się agencja McCann Worldwide. Za aktywności w internecie odpowiada agencja MRM // McCann, za brand identity - agencja Futurebrand, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: George Clooney kontra Jean Dujardin w reklamie Nespresso (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GEj ZER
Czemu ten spot jest tak koszmarnie długi, jest przez to nudny jak flafi z olejem :-)
odpowiedź
User
Marlena
Dla mnie super, dwóch Panów z klasą, można patrzeć bez końca!!!!
odpowiedź
User
AAA
Całość na 4+ zwłaszcza podkład muzyczny.
odpowiedź