SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Geotargetowanie reklam w IDMnet z Gemiusem

Sieć reklamowa IDMnet podpisała umowę z firmą badawczą Gemius S.A. na wykorzystanie systemu GemiusGeo.

- Geotargetowanie wprowadziliśmy do naszej oferty już w 2001 roku, właśnie z firmą Gemius. Potem korzystaliśmy z bazy danych od zagranicznego dostawcy. Teraz powracamy do korzystania z bazy GemiusGeo, która dzięki unikalnej technologii weryfikacji jest obecnie najlepszą bazą dostępną na rynku.” – powiedział Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.

Targeting to emisja reklam tylko do wybranych użytkowników, którzy spełniają zdefiniowane kryteria. Technologia DoubleClick, z której korzysta IDMnet pozwala na targetowanie reklamy na wszystkich witrynach zrzeszonych w sieci. Oprócz geolokalizacji możliwe jest także targetowanie według takich kryteriów jak godzina, dzień tygodnia, limit emisji (capping), a nawet sytuacja meteorologiczna w wybranym regionie kraju (meteotargeting).

Dołącz do dyskusji: Geotargetowanie reklam w IDMnet z Gemiusem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl