GfK z większościowymi udziałami w Chart-Track

GfK nabyła większościowe udziały w firmie badawczej Chart-Track.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory GfK miała 9 procent udziałów w Chart-Track. Terazdokupiła kolejne 46 procent - informuje serwis Brand Republic. Zkolei pozostałe 45 procent udziałów należy do organizacjiEntertainment and Leisure Software Publisher Association oraz IrishRecorded Music Association.

Firma Chart-Track powstała w 1996 roku. Zajmuje się onamonitoringiem poziomu sprzedaży gier, muzyki i wideo w WielkiejBrytanii, Irlandii i Danii.

Zadowolenia z przejęcia większościowych udziałów przez GfK niekryje dyrektor zarządzający Chart-Track John Pinder: "Jesteśmyzachwyceni, że dołączamy do GfK Group. Mamy też pewność, że da namto solidną podstawę do przyszłego wzrostu i z niecierpliwościączekamy na dalszy rozwój naszych usług. Przede wszystkim jednakmożliwość wejścia w silną międzynarodową sieć GfK przyniesieogromne korzyści naszym klientom."

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem