SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem „#poGGadajmy” (wideo)

Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.

Platforma GG wiosną ub.r. została przejęta od funduszu Xevin Consulting Limited przez firmę England.pl oferującą międzynarodowe przelewy internetowe. Obecne England.pl zapowiada zmiany w aplikacji GG (m.in. poprawę parametrów technicznych i nowe funkcjonalności), a także odświeżoną szatę graficzną serwisu GG.pl i uruchomienie bloga lifestylowego na Gadu-Gadu.pl.

- Chcemy inspirować ludzi do nawiązywania nowych znajomości - ułatwia to funkcja losowania kontaktu -oraz do swobodnej i jakościowej komunikacji ze znajomymi, rodziną i kontrahentami. GG to wygodne narzędzie do porozumiewania się w każdej sytuacji i na różnych polach codziennego funkcjonowania - zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. A także - do czego przykładamy bardzo dużą wagę - narzędzie bezpieczne. Rozmowy są szyfrowane i nikt poza samymi rozmówcami nie ma do nich wglądu - wylicza Agnieszka Remus, współwłaścicielka England.pl.

- Chcemy promować nie tylko sam komunikator, lecz także ideę komunikacji jako takiej. A dziś ta odbywa się w dużej mierze online. I nic w tym złego -wymiana myśli przesyłanych w wiadomościach tekstowych pomaga ludziom poznać się wzajemnie, poznać swoje potrzeby, oczekiwania, światopogląd. Wiadomości tekstowe pomagają okazać innym wsparcie i zainteresowanie. Ułatwiają to dodatki do tekstu: emotikony, gify (które niedawno wprowadziliśmy), możliwość wysyłania zdjęć - podkreśla.

Właśnie rusza wizerunkowa kampania reklamowa GG, będzie realizowana pod hasłem „#poGGadajmy”. Obejmie m.in. Facebook, Instagram i YouTube.

 

Za koncepcię, strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Counico. Pierwszy spot, według scenariusza Aleksandry Laudańskiej i Aleksandra Dembskiego, wyreżyserował Dembski, a zrealizowało studio Demmedia.

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. serwis GG.pl odwiedziło 267,8 tys. użytkowników, wykonując 42,36 mln odsłon oraz korzystając z niego średnio po 2 godziny, 12 minut i 28 sekund, a aplikacja GG mobile zanotowała 528 tys. użytkowników.

Dołącz do dyskusji: GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem „#poGGadajmy” (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
ło matko ... to jeszcze żyje?
odpowiedź
User
NaczelnikZUS
łahahaha dzięki tej reklamie to miliony użytkowników znajdą
odpowiedź
User
Zyje
Ja korzystam jako komunikator w biurze
Jest spoko
odpowiedź