GG z funkcją „losuj rozmówcę”, kampania za 2,5 mln zł

Komunikator GG został wzbogacony o funkcję „losuj rozmówcę”, która umożliwia poznawanie nowych osób otwartych na rozmowę. Nowość wspiera kampania w radiu i internecie, za którą odpowiada dział marketingu GG Network.

km
km
Udostępnij artykuł:
GG z funkcją „losuj rozmówcę”, kampania za 2,5 mln zł

Nowa funkcja w GG została stworzona z myślą o użytkownikach komunikatora lubiących poznawać nowych znajomych, zainteresowanych rozmową. Mechanizm  polega na połączeniu dwóch osób, które w danym momencie kliknęły w przycisk „losuj rozmówcę”.

W pierwszym, pilotażowym tygodniu, usługa cieszyła się zainteresowaniem kilkudziesięciu tysięcy osób. Obecnie nowa funkcja GG jest już dostępna we wszystkich wersjach komunikatora (desktopowej, webowej i mobilnej) z poziomu głównego menu oraz katalogu publicznego.

grafika

Funkcję „losuj rozmówcę” w GG wspiera kampania w radiu (RMF, RMF Maxxx, Radio ZET, Radio ZET Gold) i internecie (WP, Onet, Interia, sieć GG Network). Akcja o budżecie ok. 2,5 mln zł jest skierowana do osób w wieku 16-25 lat. Została przygotowana przez dział marketingu GG Network.

grafika

W sierpniu br. komunikator GG zanotował 3,22 mln użytkowników i 5,02 mln uruchomionych aplikacji, a serwis GG.pl - 1,05 mln użytkowników i 59,5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?