SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Glamour” z nowym logotypem

Magazyn i serwis internetowy “Glamour” zyskały nowy logotyp na wszystkich rynkach na których działają jego poszczególne edycje, w tym w Polsce. Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Nowe wspólne logo dla wszystkich 11 edycji “Glamour” na świecie to podkreślenie międzynarodowości marki “Glamour”, a także jej wspólnych wartości: wspierania kobiet w ich marzeniach i dążeniach - mówi Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna polskiej edycji “Glamour”, wydawanej przez Burda Media Polska.

- Gdziekolwiek na świecie - tym realnym i wirtualnym - zobaczycie logo "Glamour", będziecie mieć pewność, że trafiliście na jakościowe, dziewczyńskie treści - dodaje Dąbrowska.

Nowy logotyp też składa się z wielkich liter, ale zastosowano w nim inny font. Litery są cieńsze niż wcześniej. Znak graficzny został zaprojektowany przez międzynarodowy zespół "Glamour".

Zmienione logo pojawiło się już w serwisie glamour.pl oraz w jego social mediach. Pojawi się też na okładce kwietniowego  wydania pisma.

- Nowy logotyp “Glamour” odzwierciedla nasz nowy globalny kierunek - jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet. Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć je we wszystkich 11 “Glamourach” świata - i w kolejnych – mówi Deborah Joseph, european editorial director.

Ostatni wydany na polskim rynku numer magazynu “Glamour” (wydanie marcowe) zaprezentował na swojej okładce wirtualną influencerkę Wero, która ma uosabiać rozpoczęty Rok Przyszłości Glamour.

11. edycji "Glamour" na świecie

Magazyn “Glamour” oprócz Polski ukazuje się też m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Hiszpanii, Francji, Holandii, Rumunii, Bułgarii, Islandii czy na Węgrzech.

W maju 2022 r. serwis Glamour.pl miał 1,73 mln użytkowników i 5,8 proc. zasięgu (Mediapanel).

Dołącz do dyskusji: "Glamour” z nowym logotypem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Taaaaa
Jak się nie ma pomysłu na rozwój marki, to się pogrubia foncik w logo.
odpowiedź
User
eros
ja tu widze chudsze litery
odpowiedź
User
Men
No to teraz obserwujcie słupki :) Ha ha ha
odpowiedź