„Glamour” w większym formacie chce być bardziej eksluzywny

Jamie Jouning, dyrektor wydawniczy Conde Nast., zapowiedział, że od stycznia amerykańskie wydanie miesięcznika „Glamour” przestanie ukazywać się w tzw. formacie torebkowym. Większy format magazynu ma zapewnić mu zdaniem wydawcy bardziej luksusowy charakter.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Glamour” w większym formacie chce być bardziej eksluzywny

Styczniowe wydanie miesięcznika „Glamour” ukaże się na rynku w większym niż dotychczasowy, tzw. torebkowy format. Obecnie magazyn wydawany jest w formacie 16,8 cm na 22,3 cm. Zostanie zastąpiony formatem 27,6 cm na 20,3 cm.

Jamie Jounig zapowiedział, że jednak format ten będzie mniejszy od konkurencyjnych tytułów, takich jak „Cosmopolitan” i „Elle”. Po zmianach „Glamour” ma być według niego „mniej zaśmiecony”. Będzie mniej banalnych treści, a więcej materiałów dotyczących mody i urody.

23 listopada zostanie uruchomiona odświeżona strona internetowa „Glamour”, która będzie bardziej dostosowana do urządzeń mobilnych. Jak podaje wydawca, 70 proc. internetowych czytelników pisma to użytkownicy urządzeń mobilnych. Ponadto zostanie uruchomiona platforma „GlamourVideo” z treściami branded content.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]