SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

386 tys. widzów „Głębi ostrości” w TVP1 i 278 tys. w TVP Info

Nowy reporterski cykl „Głębia ostrości” w TVP1 ogląda średnio 386 tys. widzów. Produkcja daje stacji ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. 278 tys. osób gromadzą powtórki audycji pokazywane w TVP Info.

Maria Stepan w zwiastunie programu „Głębia ostrości” Article

Reporterski cykl „Głębia ostrości” nadawany jest na antenie Jedynki we wtorki o godz. 21.00, począwszy od 15 stycznia 2019 roku. Po czterech pierwszych tygodniach emisji średnia oglądalność produkcji wyniosła 386 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,44 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszyła się pierwsza część czwartego odcinka zatytułowana „Ochotnicy”. Przyciągnęła ona uwagę 484 tys. osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP2, która pokazuje wówczas hitowy serial „M jak miłość”, a udział tej stacji kształtuje się na poziomie 34,51 proc. Drugie miejsce zajmuje TVN („Milionerzy”; 9,79 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia Polsat (pasmo filmowe; 5,98 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest czwarta.

Audycja w niedziele o godz. 19.00  jest również powtarzana w TVP Info. Pierwszy trzy odcinki cyklu na tej antenie obejrzało średnio 278 tys. osób (odpowiednio 1,72 proc., 0,46 proc. oraz 0,75 proc. udziału).

Cykl Marii Stepan „Głębia ostrości” jest powrotem reportażu na główną antenę.  W tym programie publiczny nadawca przedstawia reporterskie materiały zarówno z Polski jak i z zagranicy, przygotowane przez dziennikarzy TVP Info.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 386 tys. widzów „Głębi ostrości” w TVP1 i 278 tys. w TVP Info

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Romek
Ale klapa
15 5
odpowiedź
User
Jan
Nikt tego nie ogląda czyli idealnie wpisuje się w strategię nowości Kurskiego. Plus kolejny argument, że te 1,3 miliarda im się po prostu należy bo inaczej nie będzie jak zapłacić za faktury Krzysia Ziemca.
17 9
odpowiedź
User
Pdk
Pewnie nawet TVN24 pokonuje TVP1 w czasie emisji tego formatu. Byle jaki film więcej zgarnie.
13 6
odpowiedź
User
amam
echo serca też pikuje w dół i to na maksa....
13 5
odpowiedź
User
Marta
echo serca też pikuje w dół i to na maksa....


Alleluja i do przodu, tj. do dołu.
10 5
odpowiedź