Globalna kampania Tena przygotowana przez polski oddział TBWA (wideo)

Pod hasłem „Brings you closer” rusza międzynarodowa akcja reklamująca pieluchomajtki dla dorosłych Tena (produkowane przez szwedzką firmę SCA Hygiene Products). Kreację kampanii przygotował polski oddział agencji TBWA.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pieluchomajtek Tena pokazuje, że produkt ten pomaga starszym osobom i ich opiekunom radzić sobie z codziennymi obowiązkami i cieszyć się życiem. Reklamy podkreślają też mocną więź łączącą seniorów z ich młodszymi krewnymi i opiekunami.

Polski oddział TBWA przygotował globalne spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe, internetowe i BTL-owe. Będą one adaptowane na poszczególne rynki, na których będzie prowadzona kampania.

Spoty nakręcono w Republice Południowej Afryki. Wyreżyserował je Guntram Krasting, wyprodukował polski dom produkcyjny Tango Production, a sesję zdjęciową zrealizowała inna rodzima firma - Shootme.

Akcja będzie prowadzona m.in w Polsce, Czechach i na Słowacji. Adaptacją reklam na te rynki także zajął się polski oddział TBWA.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"