GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg perfumerii Sephora Polska na obsługę w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

GoldenSubmarine ma zadbać o obecność marki Sephora w kluczowych przestrzeniach komunikacyjnych – social mediowych serwisach Facebook, Instagram i YouTube.

Agencja ma zbudować zaangażowanie i zasięg oraz podkreślić wizerunek sieci Sephora jako tej najbardziej inspirującej i skupiającej najbardziej wymagających fanów beauty i fashion.

Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu ani na jak długo została zawarta umowa o współpracy pomiędzy firmami.

Sephoa jest częścią koncernu LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton. W lutym Sephora wprowadziła nowe pozycjonowanie określane hasłem „The Unlimited Power of Beauty”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję