SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gong zdobywa obsługę Tyskiego w internecie

Agencja kreatywna Gong (Group One) wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej na obsługę marki piwa Tyskie w digitalu. Umowę podpisano na 16 miesięcy, a współpraca ma charakter stały.

W ramach rozpoczętej współpracy, Gong odpowiada za internetową część nowej kampanii Tyskiego, prowadzonej pod hasłem "Przejdźmy na Ty!".

Realizowana kampania obejmie zarówno formaty display, mobile i wideo, działania w social media (Facebook i Instagram), jak również aktywności niestandardowe, łączące komunikację on i offline. Dodatkowo, agencja odpowiada za współprace z influencerami.

Umowa zakłada obsługę w internecie ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.

- O wyborze agencji Gong zadecydowało przede wszystkim kompleksowe podejście do postawionych zadań oraz bardzo dobrze przygotowana, spójna strategia marki, połączona z kreatywnymi i angażującymi aktywacjami we wszystkich punktach styku konsumenta z marką w kanałach cyfrowych - mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Tyskie zmienia agencję

Ostatnie kampanie brandu - mundialową z udziałem Zbigniewa Bońka "Trzymamy Tyskie za zwycięstwo" oraz bożonarodzeniową "Tyskiego najlepszego!" w internecie obsługiwała agencja Hand Made.

Dołącz do dyskusji: Gong zdobywa obsługę Tyskiego w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl