Google na czele, Nasza-klasa wyprzedziła Allegro

We wrześniu br. pierwsza trójka najpopularniejszych witryninternetowych w Polsce była taka sama jak miesiąc wcześniej -Google.pl, Onet.pl i Wirtualna Polska. Zmiana zaszła jednak już naczwartym miejscu - Nasza-klasa.pl wyprzedziła Allegro.pl - wynika zdanych z badania Megapanel PBI/Gemius.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Google.pl zyskało we wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br.330 tys. unikalnych użytkowników, Onet.pl - 280 tys., a WirtualnaPolska - 390 tys. Znajdujące się w sierpniu na czwartym miejscuAllegro.pl też powiększyło liczbę odwiedzających, ale jedynie o 90tys., podczas gdy Nasza-Klasa.pl zyskała 270 tys. unikalnychużytkowników. Dzięki temu zepchnęła aukcyjny portal na miejscepiąte, sama awansując z niego na pozycję czwartą.

Ranking witryn według zasięgumiesięcznego

W rankingu witryn pod względem liczby odsłon bez zmian -prowadzi Nasza-klasa.pl, drugie miejsce zajmuje Allegro.pl, atrzecie - Onet.pl.

Ranking witryn według miesięcznej liczbyodsłon

Ranking witryn według miesięcznegoczasu

Liderem wśród komunikatorów jest Gadu-Gadu, zktórego w sierpniu br. korzystało 6,06 mln użytkowników. Dalejplasują się: Skype i Tlen.pl.

Ranking komunikatorów według zasięgumiesięcznego

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2008 r.

Liczebność próby: N=16 530. Grupa objęta badaniem 7+. Do badaniawykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badaniaNetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej iważonej przez PBC.

* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nieuwzględniono:- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatyczniewraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starciekomputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.

** Grupa Fotka.pl, Grupa Medousa.pl i Pino.pl składają sięzarówno z części audytowanych, jaki i nieobjętych audytemsite-centric.

*** W niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tychczęści witryny, które biorą udział w audycie site-centric.

Autor: PP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu