SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google najbardziej angażującą marką

Google znalazło się na czele rankingu najbardziej angażujących marek w Wielkiej Brytanii.

Ranking został oparty na badaniu przeprowadzonym przez globalną agencję badawczą Hall & Partners przy użyciu jej nowego narzędzia o nazwie Engager. Za jego pomocą przeanalizowano w jaki sposób ludzie nawiązują kontakt z markami oraz w jaki sposób myślą o nich, zarówno świadomie jak i podświadomie.

Pierwsza dziesiątka rankingu przedstawia się następująco:

1. Google
2. Cadbury
3. Amazon
4. BBC
5. Facebook
6. Marks & Spencer
7. Sony
8. Microsoft
9. The Olympics
10. Dove.

Dołącz do dyskusji: Google najbardziej angażującą marką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl