Google Play Pass wchodzi do Polski, kosztuje od 22,99 zł miesięcznie

Usługa Google Play Pass już w tym tygodniu zostanie w Polsce uruchomiona na urządzeniach z Androidem. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp do setek aplikacji i gier bez reklam i zakupów w aplikacji. Korzystanie będzie można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego, a subskrypcje dostępne są w pakietach miesięcznych i rocznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Play Pass to usługa subskrypcyjna, która zapewnia dostęp do setek aplikacji i gier - bez reklam i zakupów w aplikacji.  Korzystanie z usługi można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego. Subskrypcję będzie można natomiast wykupić za 22,99 zł miesięcznie lub rocznej w cenie 139,99 zł.

Oferta Google Play Pass

W kolekcji Play Pass znajdą się takie tytuły jak klasyczne Sonic the Hedgehog, Monument Valley, Terraria czy Star Wars: Knights of the Old Republic, LIMBO, This War of Mine czy Teslagrad.

Co miesiąc pojawiać się będą również kolejne aplikacje i gry - nowe wydania, takie jak Olo Loco i Bright Paw czy świetne tytuły - Dakka Squadron od Phosphor albo seria Worms od Team17, które pojawią się pod koniec tego roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mapy-google-nawigacja-nowy-wyglad-android-auto ##

 

Podobnie jak w przypadku Biblioteki rodzinnej Google Play, administratorzy mogą udostępniać swoją subskrypcję Play Pass nawet pięciu innym członkom grupy rodzinnej w Google. Każdy może korzystać z dostępu do Play Pass indywidualnie, więc to, co pobierają inni członkowie rodziny nie będzie miało wpływu na aktywność i doświadczenia każdego z nich.

Aby ułatwić znalezienie wszystkich tych aplikacji i gier, dodana została specjalna karta Play Pass dla subskrybentów. Aplikacje i gry Play Pass będzie można znaleźć także w Sklepie Play - wystarczy poszukać charakterystycznego „biletu” Play Pass.

Wszystkie aplikacje i gry odnalezione na stronie głównej Play Pass lub oznaczone “biletem” w Sklepie Play będą całkowicie odblokowane w ramach subskrypcji.

Z kolei firma Google Poland w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 16,7 proc. do 442,08 mln zł oraz spadek netto z 27,72 do 25,71 mln zł. Spółka realizuje usługi wyłącznie dla dwóch zagranicznych firm Google’a. Liczba jej pracowników zwiększyła się do 498.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?