Google Play Pass wchodzi do Polski, kosztuje od 22,99 zł miesięcznie

Usługa Google Play Pass już w tym tygodniu zostanie w Polsce uruchomiona na urządzeniach z Androidem. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp do setek aplikacji i gier bez reklam i zakupów w aplikacji. Korzystanie będzie można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego, a subskrypcje dostępne są w pakietach miesięcznych i rocznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Play Pass to usługa subskrypcyjna, która zapewnia dostęp do setek aplikacji i gier - bez reklam i zakupów w aplikacji.  Korzystanie z usługi można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego. Subskrypcję będzie można natomiast wykupić za 22,99 zł miesięcznie lub rocznej w cenie 139,99 zł.

Oferta Google Play Pass

W kolekcji Play Pass znajdą się takie tytuły jak klasyczne Sonic the Hedgehog, Monument Valley, Terraria czy Star Wars: Knights of the Old Republic, LIMBO, This War of Mine czy Teslagrad.

Co miesiąc pojawiać się będą również kolejne aplikacje i gry - nowe wydania, takie jak Olo Loco i Bright Paw czy świetne tytuły - Dakka Squadron od Phosphor albo seria Worms od Team17, które pojawią się pod koniec tego roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mapy-google-nawigacja-nowy-wyglad-android-auto ##

 

Podobnie jak w przypadku Biblioteki rodzinnej Google Play, administratorzy mogą udostępniać swoją subskrypcję Play Pass nawet pięciu innym członkom grupy rodzinnej w Google. Każdy może korzystać z dostępu do Play Pass indywidualnie, więc to, co pobierają inni członkowie rodziny nie będzie miało wpływu na aktywność i doświadczenia każdego z nich.

Aby ułatwić znalezienie wszystkich tych aplikacji i gier, dodana została specjalna karta Play Pass dla subskrybentów. Aplikacje i gry Play Pass będzie można znaleźć także w Sklepie Play - wystarczy poszukać charakterystycznego „biletu” Play Pass.

Wszystkie aplikacje i gry odnalezione na stronie głównej Play Pass lub oznaczone “biletem” w Sklepie Play będą całkowicie odblokowane w ramach subskrypcji.

Z kolei firma Google Poland w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 16,7 proc. do 442,08 mln zł oraz spadek netto z 27,72 do 25,71 mln zł. Spółka realizuje usługi wyłącznie dla dwóch zagranicznych firm Google’a. Liczba jej pracowników zwiększyła się do 498.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?