SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google testuje reklamy gadżetowe

Internetowy gigant testuje nowy format reklam, który zdaniem Googlepozwoli internautom spędzać więcej czasu na patrzeniu na nie.Reklamy nowego typu można nawet instalować na własnych stronach.

Rozwiązanie "Gadget Ads" było już testowane z niewielką grupąklientów, jednak niedawno firma ogłosiła rozszerzenie tegoprogramu, co może przełożyć się na większe prawdopodobieństwonatknięcia się na tego typu reklamowy przekaz. Kiedy skończy sięokres próbny dla reklam nie jest wiadome.

Nowy format pozwala na budowanie materiałów reklamowychzawierających dźwięk, wideo, gry, RSS, wykorzystujących Flash iJavaScript, a internauci mogą je zapisywać np. we własnych blogachlub stronach domowych iGoogle. Firma liczy też na to, że internaucibędą tworzyć "aktywne społeczności", dzieląc się miedzy sobąreklamówkami i umieszczając je na własnych stronach, co dodatkowowpłynie na generowanie zainteresowania.

Firma przedstawiła kilka przykładów tego typu reklam. MateriałNissana pozwala sprawdzić przykładowo po kodzie pocztowym sytuacjęna drogach w okolicy, z kolei reklama Intela umożliwia pobawieniesię prostą grą zręcznościową. Opłaty za reklamy mogą być pobieranebądź za kliknięcia, bądź też za wyświetlenia materiałów.

Zdaniem Google, 0,3 proc. internautów którzy natknęli się nanowe reklamy wchodziło z nimi w interakcję. Według serwisuInfoWorld po przesyłkach typu direct mail poziom odpowiedzi wynosi2,18 proc. (według organizacji Direct Marketing Association).

Źródło: Yahoo! - pclab.pl

Dołącz do dyskusji: Google testuje reklamy gadżetowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl