SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google znów na czele rankingu najbardziej cenionych marek

Drugi rok z rzędu Google znalazło się na czele rankingu najwyżej cenionych marek.

Google znów na czele rankingu najbardziej cenionych marek

Ranking Customer Loyalty Engagement Index (CLEI) opracowuje firma badawcza Brand Keys, specjalizująca się w badaniu poziomu lojalności i zaangażowania konsumentów. Na tegorocznej liście uwzględniono 374 marki, które oceniało 26 tysięcy konsumentów - informuje serwis Brandweek.

Zdaniem respondentów, w zachowaniu pozycji lidera Google pomogła przede wszystkim innowacyjność, kreatywność oraz stosowanie zasady, że konsument jest najważniejszy.

Na drugim miejscu znalazła się marka wypożyczalni samochodów Avis, która do tej pory wygrywała w rankingu sześć razy na jedenaście jego edycji. Tymczasem konkurencyjny Hertz awansował z 87. aż na 13. pozycję.

W rankingu po raz pierwszy uwzględniono marki kosmetyków i od razu zanotowały one spory sukces, okupując 12 z 25 pierwszych miejsc. Najlepiej wypadły Mary Kay (3. miejsce), Maybelline (4.), Estee Lauder (5.) oraz Clinique (8.).

źródło: Brandweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google znów na czele rankingu najbardziej cenionych marek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl