GoWork zaostrza zasady wpisów o pracodawcach, w kampanii Bogusław Linda (wideo)

Platforma GoWork wprowadza nowe zasady dotyczące wpisów o pracodawcach. W promującej je kampanii Bogusław Linda przypomina, że „Hejt to nie opinia”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Twórcy GoWork tłumaczą, że niejednokrotnie spotykają się na platformie GoWork z wpisami, które w internecie nie powinny się, w ogóle pojawić. Są to często komentarze wulgarne i obraźliwe. Dlatego zdecydowano się wprowadzić trzy zmiany w funkcjonowaniu portalu.

Wyraźnie zaostrzono zasady dotyczące możliwości wypowiadania się na forum opinii o pracodawcach. Wszystkie „hejterskie” wpisy będą usuwane.

Usprawniono proces dodawania opinii na temat pracodawców – wprowadzono możliwość wskazania konkretnego działu firmy, którego dotyczy wypowiedź, a także zadawania pytań lub zasygnalizowania problemu. Elementy te zostaną wyróżnione na stronie.Ponadto GoWork we współpracy z Joanną Koczaj-Dyrdą, która sama przeszła przez dramatyczne momenty w swoim miejscu pracy realizowany będzie program „Zero tolerancji dla mobbingu!”.

Wraz z wprowadzeniem tych zmian, GoWork uruchomiło w internecie (m.in. w social mediach i na YouTube) emisję spotu z hasłem „Hejt to nie opinia”, w którym aktor Bogusław Linda mówi o tym, jak złe i krzywdzące są obraźliwe i wulgarne komentarze o pracodawcach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"