SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GPD przygotowała "Loterię jak za dawnych lat" na stacjach BP

11 lipca na stacjach paliwowych BP w całej Polsce rozpoczęła się promocja pod nazwą "Loteria jak za dawnych lat".

Utrzymana w klimacie kolorowych lat siedemdziesiątych akcja ma charakter typowo letni, kojarzący się z wakacyjną beztroską i zabawą. Mechanizm oraz stylistyka nawiązujące do lat siedemdziesiątych ma za zadanie wywołanie przyjemnych skojarzeń związanych z tamtymi czasami: tęczowe makijaże, charakterystyczny styl ubierania, przerysowane fryzury, znane przeboje muzyczne. Promocja wykorzystuje te wspomnienia wywołujące uśmiech do stworzenia na stacji przyjemnej aury i tym samym zachęcenia klientów do wzięcia udziału w zabawie - czytamy  w komunikacie

"Loteria jak za dawanych lat" odbywać się będzie w ramach Programu BP partnerclub. Akcja trwać będzie od 11 lipca do 31 sierpnia i obejmie swoim zasięgiem stacje paliwowe BP na terenie całej Polski.

W mechanizmie promocji wykorzystana została loteria fantowa jako najsilniej kojarząca się z czasem lat siedemdziesiątych. W kioskach oraz objazdowych punktach (specjalnie oznakowane "syrenki" a potem "maluchy") można było spróbować szczęścia i wygrać na przykład segment lub Fiata 126 p.
W przypadku "Loterii jak za dawnych lat" możliwość ciągnięcia losu uwarunkowana jest zakupem na kwotę minimum 100 złotych. Kwota ta musi być wydana na tankowanie paliwa, myjnię lub inne produkty i usługi w sklepie lub Bistro objęte Programem BP partnerclub.  Do wygrania w promocji są 3 nagrody pieniężne o wysokości 10 000 złotych, 10 aparatów cyfrowych marki Praktica, 50 telewizorów przenośnych marki Thomson, 200 talonów na zakupy na Stacjach Paliw o wartości 50 zł każdy, 5 500 tys. nagród w postaci kawy na stacjach paliw oraz 20 tys. nagród w postaci 100 punktów premii w programie BP partnerclub.
 
Dystrybucja informacji o promocji odbywać się będzie za pośrednictwem radia, POS-ów na stacji BP oraz Internetu.

Za kreację i realizację promocji Jak za dawnych lat na stacjach BP odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD.

Dołącz do dyskusji: GPD przygotowała "Loterię jak za dawnych lat" na stacjach BP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl