SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gratka.pl reklamuje się hasłem „Mamy to”

Wystartowała kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami Gratka.pl (Polska Press Grupa), wykorzystująca hasło „Mamy to”. Akcja jest prowadzona w internecie i telewizji.

Article

Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji portalu na rynku serwisów z ogłoszeniami nieruchomości oraz motoryzacyjnymi. Hasło „Mamy to” odwołuje się do bazy danych Gratka.pl

Akcja, skierowana do klientów indywidualnych i biznesowych, podkreśla skuteczność ogłoszeń i kieruje do kreatora wyszukiwania mieszkań oraz do listy ogłoszeń motoryzacyjnych.

We wrześniu portal ogłoszeniowy Gratka.pl wprowadził nowe logo i zyskał odświeżony wygląd strony. Wszystkie jego serwisy tematyczne są teraz skupione pod wspólną marką Gratka (więcej na ten temat).

Kampania pod hasłem „Mamy to” prowadzona będzie w internecie i telewizji. Za koncepcję kreatywną oraz hasło odpowiada agencja Neue Modell. Zakupem mediów zajął się Starcom.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w lipcu br. z serwisu Gratka.pl korzystało 2,7 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 93 mln wyświetleń.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gratka.pl reklamuje się hasłem „Mamy to”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl