SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Grazia” staje się bardziej luksusowa. Joanna Liszowska na okładce

Od najnowszego wydania, który w czwartek trafiło na rynek, dwutygodnik “Grazia” (Wydawnictwo Bauer) zyskał bardziej luksusową szatę graficzną. Ponadto tytuł poszerzył część lifestylową. - Luksus. Ludzie. Lifestyle - tak brzmi nowe hasło magazynu.

Article

Wydawnictwo Bauer chce teraz pozycjonować “Grazię” jako magazyn łączący elementy luksusowego pisma people i miesięcznika lifestylowego dla kobiet. Wprowadzane zmiany są oparte na doświadczeniach włoskiej, angielskiej i francuskiej edycji “Grazii”.

Od tego wydania w każdym numerze tytułu będą trzy duże wywiady z popularnymi gwiazdami, którym towarzyszyć będą autorskie sesje fotograficzne (w tym numerze jest m.in. rozmowa z Joanną Liszowską). Zwiększyła się też liczba reportaży, które dotyczyć mają aktualnych problemów społecznych lub trendów.

Poszerzony został dział Moda, prezentujący trendy ze światowych stolic mody. Rozbudowany został również dział Styl Życia - w każdym numerze będą w nim rubryki dotyczące zdrowia i wnętrz oraz poszerzona rubryka kulinarna. Nie ma natomiast zmian wśród felietonistów “Grazii” - pozostają nimi Karolina Korwin-Piotrowska, Paulina Młynarska i Michał Zaczyński.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Najnowsze wydanie “Grazii” ukazało się w powiększonej do 114 stron objętości i niezmienionej cenie 2,99 zł. Wprowadzenie go na rynek jest wsparte kampanią prasową w tytułach Wydawnictwa Bauer oraz kampanią w portalu Interia.pl.

Zmiany w “Grazii” przygotował zespół pisma, którym od czerwca br. kieruje Anna Janicka. Szatę graficzną zaprojektowała dyrektor artystyczna tytułu Katarzyna Gintowt.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Grazii” w I półroczu br. wyniosła 90 903 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Grazia” staje się bardziej luksusowa. Joanna Liszowska na okładce

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jajaja
Joasia stawia. Pijemy!
33 8
odpowiedź
User
Rehab
Okładka z Liszowską na masce samochodu? Tuż po tym jak spowodowała wypadek pod wpływem alkoholu? To chyba jakiś żart...
37 9
odpowiedź
User
Yt
Liszowska jako synonim luksusu! To sobie Grazia wykombinowała...
30 8
odpowiedź
User
Wydawca
Ekpia z bulwarówki robiąca "ekskluzywny" dwutygodnik people z elementami miesięcznika lifestylowego:) I co jeszcze? Może coś dla szaradzistów?
24 8
odpowiedź
User
Alaska
Drobny niuansik do wychwycenia - pani Liszowska odrobinkę się różni od tego jak wygląda w rzeczywistości, ale tylko oczywiście ociupinkę. Graficy popracowali nad jej wyglądem, żeby wydobyć nadnaturalne piękno. Chyba, że pani Joanna tak uroczo wygląda po kolacji ze śniadaniem i butelce wina
29 8
odpowiedź