SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Great Minds: Więcek head of design, Machniewicz na czele komunikacji marketingowej, Liberka awansowała

Do agencji Great Minds dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocnią działania z zakresu kreacji oraz marketingu: Paulina Więcek i Agnieszka Machniewicz. Z kolei Karolina Liberka awansowała w jej strukturach.

od lewej: Paulina Więcek, Karolina Liberkaod lewej: Paulina Więcek, Karolina Liberka

W ostatnim czasie do zespołu Great Minds, agencji będącej częścią Garden of Words Group, dołączyły Paulina Więcek, która objęła stanowisko head of design oraz Agnieszka Machniewicz, która pełni funkcję head of marketing communication.

Karolina Liberka, dotychczas new marketing strategist, awansowała na stanowisko head of strategy and innovation i będzie odpowiedzialna za wprowadzanie nowej technologii do organizacji, szkolenia z jej zakresu, a także za proponowanie klientom nowych rozwiązań w oparciu o innowacyjne pomysły.

Za co odpowiadają Karolina Liberka, Paulina Więcek i Agnieszka Machniewicz

Więcek odpowiada za rozwój działu kreacji oraz opracowywanie koncepcji wizualnych zgodnych ze strategią marki i dbanie o spójność całej komunikacji. Ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży kreatywnej, które zdobywała, realizując projekty dla takich marek jak: Chanel, L’Oréal, Avon, Oriflame, eobuwie.pl oraz National Geografic, Nat Gio Wild, Fox, Fox Life.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Machniewicz odpowiada za rozwój działu marketingu oraz poszerzanie kompetencji agencji o inne obszary między innymi ATL. Swoje wieloletnie doświadczenie i umiejętności zdobywała, pracując zarówno w strukturach klienckich, jak i w agencjach reklamowych, marketingowych oraz PR-owych. Dzięki bliskiej współpracy z klientami miała okazję poszerzać wiedzę w obszarze marketingu, wdrażania strategii globalnych na rynek polski, a także budowania zintegrowanej komunikacji produktu z portfolio marki. Ma wiedzę z zakresu ATL-u, BTL-u, digitalu oraz prowadzenia projektów technologicznych. Pracowała dla klientów z różnych kategorii m.in. Procter & Gamble, L’Oréal, Philips oraz Skoda.

Karolina Liberka z grupą Garden of Words związana jest od prawie czterech lat. Do jej zadań należy doradztwo strategiczne oraz za badania marketingowe i społeczne tworzone dla klientów. Jest odpowiedzialna za strategie do kampanii m.in. marki Avon „Rachunek przemocy”. Od teraz w ramach rozwoju agencji zajmuje się także wprowadzaniem nowej technologii do organizacji, szkoleniem z tego zakresu oraz proponowaniem klientom rozwiązań w oparciu o innowacyjne pomysły. Ściśle współpracuje z działem kreatywnym agencji.

Dołącz do dyskusji: Great Minds: Więcek head of design, Machniewicz na czele komunikacji marketingowej, Liberka awansowała

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl