SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grey Worldwide Warszawa będzie reklamować Lotos

Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Lotos. Poprzednio zajmowała się tym agencja Adwertajzing.

Grey Worldwide Warszawa będzie reklamować Lotos

W prowadzonym od listopada ub.r. przetargu Lotosu, Grey Worldwide Warszawa wygrała z pięcioma innymi agencjami - DDB, Ogilvy & Mather, Publicis, PZL i Saatchi &Saatchi. 

- Lata 2013-2015 będą dla marki Lotos okresem działań reklamowych koncentrujących się na budowaniu coraz bliższych i coraz bardziej partnerskich relacji z konsumentami. W przetargu wyłoniliśmy partnera biznesowego, który wspólnie z nami te działania będzie realizował - mówi Anna Goliszewska, dyrektor biura zarządzania marką w Grupie Lotos.

Grey Worldwide Warszawa będzie odpowiadać za strategię i koncepcję działań reklamowych Lotosu we wszystkich mediach i kanałach komunikacji. Poprzednio zajmowała się tym agencja Adwertajzing.

Grupa Lotos jest drugą największą firmą w Polsce i szóstym koncernem pod względem przychodów w Europie Środkowo-Wschodniej. Tworzy grupę kapitałową, w skład której, oprócz Grupy Lotos (spółka matka), Lotos Czechowice, Lotos Jasło i Lotos Petrobaltic (prowadzi poszukiwania oraz wydobycie ropy naftowej i gazu na Bałtyku, Norweskim Szelfie Kontynentalnym i Litwie), wchodzi kilkanaście spółek zależnych. Jedną z kluczowych jest Lotos Paliwa, która zarządza siecią ponad 400 stacji paliw Lotos i Lotos Optima.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grey Worldwide Warszawa będzie reklamować Lotos

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hello
Rafał naoliwił skutecznie.
12 8
odpowiedź
User
Max
Bez Pawła Grey jest black. Taka prawda Rafale bez charyzmy.
8 9
odpowiedź