Grey wygrał globalny przetarg Carlsberga

Sieć reklamowa Grey Europe zdobyła budżet reklamowy Carlsberga. W efekcie wygranego przetargu będzie obsługiwała portfolio marek bezalkoholowych duńskiego koncernu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grey wygrał globalny przetarg Carlsberga

Pierwsze kampanie reklamowe autorstwa Grey Europe będzie można oglądać na początku 2020. Mają zostać oparte o znaną już platformę kreatywno-strategiczną "Probably.." ("Prawdopodobnie…") z naciskiem na zmianę postrzegania piwa bezalkoholowego.

Kwoty zlecenia ani czasu trwania umowy nie ujawniono.

Obsługą reklamową alkoholowych marek koncernu (w tym flagowej Carlsberg) zajmuje się agencja Fold7, która do tej pory przygotowywała kampanie także dla marek bezalkoholowych.

W 2018 roku Carlsberg wprowadził do sprzedaży bezalkoholowe piwo o właściwościach izotonicznych - Birell. Dwa lata wcześniej na rynku zadebiutował Carlsberg Non Alcoholic w puszce 0,33 l.

W Polsce Carlsberg ma w portfolio takie marki jak Carlsberg, Kasztelan, Somersby i Okocim.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Główne stacje świetnie zaczęły jesień. "Telewizja nie umarła"

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu