SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GroupM prognozuje spadek nakładów na reklamę

Należąca do holdingu WPP Group agencja medialna GroupM planuje w tym tygodniu przedstawić prognozę zakładającą aż 11-procentowy spadek wydatków reklamowych w bieżącym roku w Wielkiej Brytanii.

To jak na razie najgorszy scenariusz dla brytyjskiego rynku. W ubiegłym tygodniu dom mediowy Carat przedstawił prognozę zakładającą, że spadek nakładów na reklamę na Wyspach wyniesie 7,1 procenta.

GroupM znacząco obniży swoje przewidywania, jako że jeszcze w grudniu minionego roku szacowała, że wydatki reklamowe na Wyspach zmniejszą się w bieżącym roku o 5,6 procenta.

Raport agencji ma również pokazać, że brytyjski rynek reklamy, obok hiszpańskiego i rosyjskiego, jest jednym z najbardziej dotkniętych przez światowy kryzys gospodarczy. Lepiej ma wyglądać sytuacja np. w USA, Francji, Niemczech i Japonii.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GroupM prognozuje spadek nakładów na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl