SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Groupon Polska będzie wysyłał spersonalizowane newslettery

Groupon Polska przygotowuje się do wprowadzenia spersonalizowanych newsletterów z ofertami wysyłanych codziennie użytkownikom. Serwis zamierza też bardziej pomagać użytkownikom, którzy z różnych powodów mają problem z realizacją zakupionych usług.

Groupon Polska będzie wysyłał spersonalizowane newslettery

Spersonalizowane newslettery polskiego Groupona będą redagowane na podstawie informacji o użytkownikach: ich danych demograficznych (głównie płci i wieku) oraz historii dotychczasowych zakupów w serwisie, a także analizie najczęściej przeglądanych w nim ofert. Nowe newslettery, określane mianem Smart Deals, zaczną być wysyłane przed końcem br.

Przedstawiciele Groupon Polska uzasadniają, że ich baza mailingowa liczy już ponad 8 mln odbiorców, którzy często narzekają, że dostają w newsletterze propozycje niedopasowane do ich preferencji. W nowych newsletterach lepiej mają być eksponowane oferty, które do tej pory były mniej widoczne, a część będzie mieć dłuższy okres dostępności.

„Smart Deals rozprawią się z tą bolączką i sprawią, że klienci znowu z chęcią będą otwierać wiadomości z ofertami” - przekonują przedstawiciele serwisu.

>>> Groupon z ofertami premium dla lojalnych użytkowników

Jednocześnie Groupon Polska deklaruje większe wsparcie dla użytkowników mających kłopoty ze zrealizowaniem usługi wykupionej w serwisie - zwłaszcza gdy oferująca ją firma zawiesza działalność, działa w sposób nielegalny, nie dysponuje wolnymi terminami, kończy współpracę z Grouponem albo stwierdza przeciwwskazania prawne lub medyczne wobec tego, żeby konkretna osoba skorzystała z danej usługi.

>>> Groupon, Gruper i HappyDay tracą użytkowników. Koniec boomu na zakupy grupowe?

Już w połowie września serwis wydłużył okres składania reklamacji nawet do 2 miesięcy po zakończeniu ważności kuponu. Ponadto wprowadzono samoobsługowy formularz zwrotu, dostępny dla każdego klienta, który w ciągu 10 dni od zakupu rezygnuje z niego i decyduje się na zwrot środków na konto premiowe Groupon do wykorzystania na dalsze zakupy.

- Nowa jest także globalna polityka traktowania reklamacji klientów dokonujących po raz pierwszy zakupu na Grouponie, ponieważ zauważyliśmy, że pewna grupa klientów np. zapomina o złożeniu zamówień czy niepoprawnie wypełnia formularze dostawy - dodaje Artur Bednarz, PR manager Groupon Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Groupon Polska będzie wysyłał spersonalizowane newslettery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl