SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grudniowe 'Zwierciadło' z kalendarzykiem i z wyższą ceną

Do całego nakładu ukazującego się dziś grudniowego wydania miesięcznika "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) dołączono kalendarzyk na 2009 rok w dwóch wersjach kolorystycznych. Numer ma także większą objętość i wyższą cenę.

Wydanie liczy 224 strony (średnia objętość tytułu w tym roku to 188 stron) i kosztuje 9,90 zł, czyli o 1 zł więcej od standardowej ceny "Zwierciadła". Numer został wydrukowany w nakładzie 130 tys. egz.

Grudniowe wydanie magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca outdoor w 12 miastach na nośnikach "citylight", reklamę w kinach sieci Multikino, radio, prasę ("Polityka"), internet (Onet.pl, Gazeta.pl) oraz promocję w punktach sprzedaży prasy (Inmedio, HDS, Empik). Kreację i mediaplan przygotował dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grudniowe 'Zwierciadło' z kalendarzykiem i z wyższą ceną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl